Gå til innhold

Hvordan fridde du eller din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du flere frierier bak deg, fortell de gjerne:D

Prøver å hente litt insipasjon på vegne av min bror som skal fri til sin kjære:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fridd til samboer på en "feig" måte. 2 dager før den "lovlige" dagen for oss damer, 29. februar. Kjøpte ringene i lunsjpause på jobben og sa ingenting til ham før på kvelden. På kvelden skulle vi se en film og ta et avslappende bad først. Etter at barna var i seng, så passet jeg på at samboer stakk ut liten tur og puttet eske med ringen under puta hans. Så, da han kom inn, sa jeg at han måtte sjekke noe han glemte under puta si, og gikk på badet for å tappe i badekar (fordi jeg var for feig til å se reaksjonen hans, hehe). Det ble et "ja" og han var positivt overrasket.

Graviditetstesten som kom noen måneder etterpå som positiv, havnet på samme måte under puta hans, siden det blir et sted der man legger "skumle" ting fremover :)

Skrevet

Vi ble bare enige om å gifte oss vi, det var liksom bare neste steg om du skjønner..

Vi ble kjærester i 1997, jeg flyttet inn hos i leiligheten han leide i 1998, vi kjøpte vårt første hus sammen i 1999 og da var det greit å få det formelle i orden så vi giftet oss i 2000. I 2001 kom første barnet :)

Vi reiste til utlandet og giftet oss i all hemmelighet da, fortalte det til familie og venner når vi kom hjem. Vi er enkle sjeler begge to, hehe ;)

Skrevet

Her var det takket være en ski fjelltur 7.mai. Kjæresten min er friluftsmenneske til de grader:) elsker ski turer å fjell. Så da han endelig fikk en topp tur til svarthetta på mai(noe som er sjelden) var humøret tydeligvis på topp:) jeg har et barn fra tidligere, så da han kom ned fra fjellturen i strålende sol og jeg serverte en kald øl så spurte lille jenta mi om ikke han skulle gifte seg med mamma snart. Tja var svaret, hva med 1.juli? Hadde vært sammen i to år på denne datoen. Jeg fikk regelrett hakeslipp, fordi han har vært litt tydelig på at å gifte seg var litt bortkastet.. Men to mnd etterpå i tinghuset giftet vi oss :) vet ikke hvem som fridde jeg, men vært gift et år nå:)

Gjest *muffa*
Skrevet

Han gikk ned på kne... under en palme, på en strand i måneskinn på Lefkas... ♥♥

Skrevet

Vi skulle ha kjærestekveld med godter, litt sukker på flaske, film og badstue etterhvert.

Litt inn i filmen tar han godterskåla på fanget, plukker ut en smågodt som han mister på gulvet. Han putter filmen på pause, glir ut av sofaen og stikker hånda under sofaen. Han retter seg opp, og jeg skjønner ikke hvorfor øynene ser så blanke ut, pga et godteri som falt på gulvet :P Skjønte det da han stilte The Question (o:

Skrevet

Vi ble enige - men han fridde "ordentlig" 14. Februar, med roser og ringer.

Skrevet

Min kjære kjøpte tur til Dublin (et sted jeg hadde drømt om å dra til i evigheter) til vårt 3 års jubileum. Han hadde bestilt et fint hotell litt utenfor sentrum, leid bil siden jeg har ME og ikke orker å gå så mye. Dag 2 kjørte vi litt nedover kysten og stoppet ved et sted ved kysten. Havutsikt nydelig. Samboer gikk ned på kne og spurte meg. (han viste han fikk ja;) vi har jo en datter) vi gifter oss til neste år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...