Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.. Har ingen planer, men det er deilig etter en sommer med stappfulle helger.

Skrevet

Drikke meg dritings :D Gleder meg :D

Skrevet

Bygge på kjøkkent. Gleder meg til det :)

Skrevet

Ingenting håper jeg, deilig med en rolig helg hjemme.

Skrevet

Skal på shoppingtur til København med venninner:-)))

Skrevet

Til Tyrkia :) Endelig :) Gleeder meg masse!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde egentlig håpet på å gjøre minst mulig på lengst mulig tid ;)

 

Men det blir vel litt jobbing, og skulle det ikke bli det så må jeg ta storrengjøring i huset. Trengs nå, kan man si :P Må få orden i klesskapene og få byttet på senger, støvtørking, støvsuge og vaske.. Jippi for meg :(

 

Og så må jeg få til en middag ute med venninner eller noe, må utnytte barnefri helg.

Skrevet

Jeg skal på fest på lørdag, så da blir nok gubben og ungene hjemme og koser seg med film og snop tenker jeg. (når mamma er borte kan de gå amokk i godterihylla)

Ett barn skal i bursdag på lørdag, så lørdagen blir det nok ingen andre planer enn bursdag og fest.

 

Vi har lyst til å ta noen småturer hit og dit om vi har lyst eller været tilater det, men hva det blir til aner vi ikke.

Skrevet

om jeg er frisk innen da og været tillater det tar jeg meg en ridetur eller to :)

Skrevet

Shoppingtur med venninne på lørdagen og 3-års barnebursdag til dattera til vennepar på søndagen :)

Skrevet

Jeg skal i bryllup, og jeg gleder meg vilt! Var gravid sist jeg var i bryllup, og det var ikke noe gøy! Barnefri fra tidlig lørdag til sent søndag er heeelt topp!!

Skrevet
Skal på shoppingtur til København med venninner:-)))

 

Det gjorde jeg i helgen som var. Gled deg ;)

Skrevet

Jobbe helg på meg, mens gutta skal nok kose seg, med noe rydding i garasjen, og sandkasse lek

Skrevet

Jobbe, underholde svigerforeldrene som er på besøk, løpe noen mil og gjøre de siste forberedelsene til ungene begynner på skolen på mandag.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg skal ut å spise på Bølgen & Moi fredag med jentene så ut på by´n ;) Det bør bli sol jeg har nye sko og ny kjole og en gyllen brunfarge!

 

Lørdag skal jeg trene, shoppe, så på date :) Det er spennende! Jeg dater jo aldri lenger. Så blir spennende med ordentlig date og ikke bare "film kveld"

 

Søndag er jeg vel sliten så da blir det rydding, lunsj med jentene, trening så kommer solen min tilbake <3

Skrevet
Jeg skal ut å spise på Bølgen & Moi fredag med jentene så ut på by´n ;) Det bør bli sol jeg har nye sko og ny kjole og en gyllen brunfarge! Lørdag skal jeg trene, shoppe, så på date :) Det er spennende! Jeg dater jo aldri lenger. Så blir spennende med ordentlig date og ikke bare "film kveld" Søndag er jeg vel sliten så da blir det rydding, lunsj med jentene, trening så kommer solen min tilbake <3
Det hørtes ut som en perfekt helg <3 :)
Skrevet
Skal på shoppingtur til København med venninner:-)))

 

Det gjorde jeg i helgen som var. Gled deg ;)

gleder meg masse.var det noen bra tilbud noen plasser?
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Jeg skal ut å spise på Bølgen & Moi fredag med jentene så ut på by´n ;) Det bør bli sol jeg har nye sko og ny kjole og en gyllen brunfarge! Lørdag skal jeg trene, shoppe, så på date :) Det er spennende! Jeg dater jo aldri lenger. Så blir spennende med ordentlig date og ikke bare "film kveld" Søndag er jeg vel sliten så da blir det rydding, lunsj med jentene, trening så kommer solen min tilbake <3
Det hørtes ut som en perfekt helg <3 :)

 

Ja det blir en skikkelig deilig helg! Litt av alt den helgen der :) Skal til og med til frisøren og fikse håret før vi skal ut å spise =) Deilig! Så nå resten av denne uken skla jeg bare kose masse med Mille hele tiden så jeg får samlet opp litt lager til akutt Mille savn <3 Men det blir en deilig helg!! =)

Skrevet

Skulle egentlig slappe av hjemme med mann og barn en den gang ei.

Skal til Sandnes å feire svigemor, med fullt familiedrama og så ut å handle litt stæsj på ikea til leiligheten og til slutt se om vi får bestillt gifteringer :D

Skrevet

Kino på fredag, og mulig ut å spise på lørdag med mannen. :)

Skrevet

Vi skal enten til badehotellet i Langesund eller det i Sarpsborg. Bestemme oss i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...