Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Ingenting.. Har ingen planer, men det er deilig etter en sommer med stappfulle helger.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Bygge på kjøkkent. Gleder meg til det
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Ingenting håper jeg, deilig med en rolig helg hjemme.
klg,2 boys now:) Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Skal på shoppingtur til København med venninner:-)))
Soleie m/3 gull :) Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Til Tyrkia Endelig Gleeder meg masse!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Hadde egentlig håpet på å gjøre minst mulig på lengst mulig tid Men det blir vel litt jobbing, og skulle det ikke bli det så må jeg ta storrengjøring i huset. Trengs nå, kan man si Må få orden i klesskapene og få byttet på senger, støvtørking, støvsuge og vaske.. Jippi for meg Og så må jeg få til en middag ute med venninner eller noe, må utnytte barnefri helg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Jeg skal på fest på lørdag, så da blir nok gubben og ungene hjemme og koser seg med film og snop tenker jeg. (når mamma er borte kan de gå amokk i godterihylla) Ett barn skal i bursdag på lørdag, så lørdagen blir det nok ingen andre planer enn bursdag og fest. Vi har lyst til å ta noen småturer hit og dit om vi har lyst eller været tilater det, men hva det blir til aner vi ikke.
Dini Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 om jeg er frisk innen da og været tillater det tar jeg meg en ridetur eller to
Squirrel79 Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Shoppingtur med venninne på lørdagen og 3-års barnebursdag til dattera til vennepar på søndagen
Guttaboys Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Jeg skal i bryllup, og jeg gleder meg vilt! Var gravid sist jeg var i bryllup, og det var ikke noe gøy! Barnefri fra tidlig lørdag til sent søndag er heeelt topp!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 Skal på shoppingtur til København med venninner:-))) Det gjorde jeg i helgen som var. Gled deg
Ladybugg Skrevet 15. august 2012 #15 Skrevet 15. august 2012 Jobbe helg på meg, mens gutta skal nok kose seg, med noe rydding i garasjen, og sandkasse lek
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 Jobbe, underholde svigerforeldrene som er på besøk, løpe noen mil og gjøre de siste forberedelsene til ungene begynner på skolen på mandag.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. august 2012 #17 Skrevet 15. august 2012 Jeg skal ut å spise på Bølgen & Moi fredag med jentene så ut på by´n Det bør bli sol jeg har nye sko og ny kjole og en gyllen brunfarge! Lørdag skal jeg trene, shoppe, så på date Det er spennende! Jeg dater jo aldri lenger. Så blir spennende med ordentlig date og ikke bare "film kveld" Søndag er jeg vel sliten så da blir det rydding, lunsj med jentene, trening så kommer solen min tilbake <3
Prøverpåentil Skrevet 15. august 2012 #18 Skrevet 15. august 2012 Jeg skal ut å spise på Bølgen & Moi fredag med jentene så ut på by´n Det bør bli sol jeg har nye sko og ny kjole og en gyllen brunfarge! Lørdag skal jeg trene, shoppe, så på date Det er spennende! Jeg dater jo aldri lenger. Så blir spennende med ordentlig date og ikke bare "film kveld" Søndag er jeg vel sliten så da blir det rydding, lunsj med jentene, trening så kommer solen min tilbake <3 Det hørtes ut som en perfekt helg <3
klg,2 boys now:) Skrevet 15. august 2012 #19 Skrevet 15. august 2012 Skal på shoppingtur til København med venninner:-))) Det gjorde jeg i helgen som var. Gled deg gleder meg masse.var det noen bra tilbud noen plasser?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. august 2012 #21 Skrevet 15. august 2012 Jeg skal ut å spise på Bølgen & Moi fredag med jentene så ut på by´n Det bør bli sol jeg har nye sko og ny kjole og en gyllen brunfarge! Lørdag skal jeg trene, shoppe, så på date Det er spennende! Jeg dater jo aldri lenger. Så blir spennende med ordentlig date og ikke bare "film kveld" Søndag er jeg vel sliten så da blir det rydding, lunsj med jentene, trening så kommer solen min tilbake <3 Det hørtes ut som en perfekt helg <3 Ja det blir en skikkelig deilig helg! Litt av alt den helgen der Skal til og med til frisøren og fikse håret før vi skal ut å spise =) Deilig! Så nå resten av denne uken skla jeg bare kose masse med Mille hele tiden så jeg får samlet opp litt lager til akutt Mille savn <3 Men det blir en deilig helg!! =)
Nirgal Skrevet 15. august 2012 #22 Skrevet 15. august 2012 Skulle egentlig slappe av hjemme med mann og barn en den gang ei. Skal til Sandnes å feire svigemor, med fullt familiedrama og så ut å handle litt stæsj på ikea til leiligheten og til slutt se om vi får bestillt gifteringer
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #23 Skrevet 15. august 2012 Kino på fredag, og mulig ut å spise på lørdag med mannen.
*Yuna* Skrevet 15. august 2012 #24 Skrevet 15. august 2012 Vi skal enten til badehotellet i Langesund eller det i Sarpsborg. Bestemme oss i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå