Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Dumt å ta med tre mnd gammel baby? Selvsagt i vogna..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Tja.. Sover babyen godt og dypt så er det vel ikke noe problem.. Men er det fare for at babyen våkner, og skriker så er det et problem. Du tar som regel teorien i et rom med flere, og da er det dårlig gjort..
valkyrien Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Det ville være ganske tåpelig. Du risikerer å sabotere prøven for mange andre.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Det får du ikke lov til. Noen må passe babyen for du får den ikke med inn på teorirommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå