Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Bruker altfor mye tid på meningsløs tvtitting. Og tvtitting for meg på kvelden betyr også snacks og mat. Nå skal jeg legge om livet og kostholdet, er veldig klar for å bli kvitt de mange ekstra kiloene som har plaget meg i årevis. Har begynt å lese en bok nå, og er overrasket over at jeg ikke tenker på mat og godteri mens jeg leser! Så nå er det vekk med tven og inn med flere bøker. Hva slags bøker kan dere anbefale? Liker krim/spenning og historier fra virkeligheten spesielt godt.
jennifer86 Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Hei, vi har nok litt ulik smak når det gjelder bøker, men jeg syns Saras nøkkel er bra :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Anbefaler "En glad gutt" som er skrevet av Espen Holm. En narkoman som forteller om livet sitt. Jeg syns hvertfall den var veldig bra, men mulig jeg var litt påvirket av at jeg er nesten like gammel og kommer fra samme område som han.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Denne bloggen leser jeg innimellom. Hun har mange gode tips synes jeg.
fersk prøver Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Saras nøkkel er jeg enig i at er bra. Senior peregrinio (mulig skive feil..) Liza marklund har mye bra bøker, Henning Mankell sine wallander bøker er bra P.D james er en dyktig forfatter, Dan Brown...
Mandalas Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Jeg er en av de få som ikke likte Saras nøkkel. Shantaram er min aller største favoritt. Jeg har ikke funnet noen som kan måle seg med den i grunn.
siljeas Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1515839 denne er virkelig verdt å lese... selv er jeg egentlig en krim leser, men denne leste jeg ferdig på under en dag! jeg klarte ikke legge den fra meg, tårene trillet, og den grep meg så fullstendig!!!
fersk prøver Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1515839 denne er virkelig verdt å lese... selv er jeg egentlig en krim leser, men denne leste jeg ferdig på under en dag! jeg klarte ikke legge den fra meg, tårene trillet, og den grep meg så fullstendig!!! Den har jeg lest også, fantastisk bra bok Jeg er også en sånn krim leser.
marsve Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 Sankta Psyko av johan theorin. Sukkerdøden (husker ikke forfatter). Mary higgins clark har mye bra. Ellers anbefaler jeg pillars of the earth av ken follet, ikke typisk krim, men fantastisk triologi! Husker ikke hva den heter pånorsk, men det er bare å google.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 Fikk jo ikke med linken til den bloggen jeg henter lesetips fra. http://hvajegfyllert...eg%20har%20lest #4
☆☆☆ Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Gunnar Staalesen har kommet med ny Varg Veum-bok, skuffer aldri
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 Reisen hjem er veldig bra, kan virkelig anbefales. http://www.bokkilden...=6489997&rom=MP
Gjest Ingen skal få! Skrevet 19. august 2012 #14 Skrevet 19. august 2012 Bruker altfor mye tid på meningsløs tvtitting. Og tvtitting for meg på kvelden betyr også snacks og mat. Nå skal jeg legge om livet og kostholdet, er veldig klar for å bli kvitt de mange ekstra kiloene som har plaget meg i årevis. Har begynt å lese en bok nå, og er overrasket over at jeg ikke tenker på mat og godteri mens jeg leser! Så nå er det vekk med tven og inn med flere bøker. Hva slags bøker kan dere anbefale? Liker krim/spenning og historier fra virkeligheten spesielt godt. 1Q84. Hele serien. Kafka på stranden. Under nullpunktet og Glamorama
granatepla Skrevet 19. august 2012 #15 Skrevet 19. august 2012 Krimserien til Kamilla lackberg er fantastisk, også krimbøkene til Hans Olav Lalum :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #16 Skrevet 19. august 2012 Indias datter. Husker ikke forfatter. Ikke krim som jeg vanligvis leser, men den var veldig bra. Ellers ble jeg anbefalt Hypnotisøren av Lars Kepler(begynner å lese den nå). Hans bøker er visst veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå