Gå til innhold

Inspirert; Hva kostet deres ringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlovelsesringen min kostet rundt 20000. gifteringene ca 7000 for begge to (helt enkle gullringer). Men så fikk jeg en morgengave som var i samme prisklasse som forlovelsesringen... Galskap ja! Men jeg har mye glede av alle tre hver dag og for resten av livet, og setter stor pris på det jeg fikk. Har vel fått nok diamanter for en stund, ville nok aldri brukt så mye penger nå til dags når vi nå har andre enn oss selv å tenke på. :)

Skrevet

1500 kr pluss gullet (byttet inn gammelt gull for ringene). Hans ring er dyrest, de er like men hans har større diameter.

Skrevet

6000 for begge. Men mannen mistet sin et år etter, vi ventet to år med å kjøpe ny. Da var gullprisene helt noe annet, og vi betalte 6000 for en ny ring...

Skrevet

Min forlovelsesring i hvitt gull med 5 diamanter 3500 (han hadde ikke), gifteringene i hvitt gull til sammen 7000, morgengaveringen 9000

  • 1 måned senere...
Skrevet

Forlovelsesringene kostet 18900 for 3 år siden :) Hvitt gull med diamanter :)

Skrevet
Huff, tør ikke si hvor mye forlovelsesringen min kostet. Mannen min kjøpte den når han var på reise i USA, og den var altfor dyr! (Visste det ikke før vi skulle forsikre den..) Spesielt ettersom den nå stort sett kun ligger i smykkeskrinet, fordi den er ganske uegnet når man har små barn (diamanten står opp, og de som holder den på plass er ganske skarpe). Men gifteringene våres er helt enkle og i gull. Tror vi betalte omkring 4000 kr pr ring.

 

 

Nå ble jeg nysgerrig. Si det, si det! :D

Skrevet

Min kostet 12- 13 000 og hans ca 6000. Forlovelsesringer som nå skal brukes som gifteringer :)

Skrevet

Hadde enkle gullringer som forlovelsesringer,det er så lenge siden at jeg ikke husker pris..min giftering er i hvitt gull med 6 diamanter,kostet ca 20 tusen,mannen sin i hvitt gull tror jeg kostet rundt 6 tusen.fine ringer,men er litt skuffet over at de må rodineres relativt ofte for å holde seg fine.

Skrevet

Hvis jeg får lov til å kalle det forlovelsesring siden vi ikke har noen planer om å gifte oss enda så kostet hvertfall våre forlovelsesringer 5000,- for begge.

Skrevet

Forlovelsesringene våre kostet ca 8000-9000kr for begge to:D

Skrevet

Hvorfor er dette interessant?

Er det en slags"jeg har størst ring og har derved rikest mann og er defor mere vellykket enn deg"?

Skrevet

Hvorfor er dette interessant?

Er det en slags"jeg har størst ring og har derved rikest mann og er defor mere vellykket enn deg"?

selv om du ikke ønsker å svare på dette må det da være lov til å være nysgjerrig. de som svarer her vil jeg tro bryr seg fint lite om andre har en dyrere ring enn seg selv. Ingen har lik økonomi å regner med atdet er noe de fleste er klar over. selv om jeg ser noen har brukt godt over 10.000 kr på en ring så er vel det fint for dem at de har råd til det. Selv er jeg fornøyd med ringene til 5000 kr siden det var det vi ønsket å bruke på det. Hvorfor skal man altid leve etter janteloven? noen er faktisk bedre enn andre på tinge og enkelte har bedre råd enn andre. Thats life. Å en forlovelsering/giftering er som regel noe man ønsker å vise frem og skryte av.
Skrevet

Hehe, nå har vel noen av oss penger selv også, og det var da ikke så voldsomme summer her?

Det er vel ikke så stor forskjell på hvor vellykket du er om du har ring til 3 eller 30 000 akkurat ;-)

Skrevet

ÅÅÅ, sÅ uromantiske mange av dere er! :( Jeg vil ha forlovelsesringen som giftering ogsÅ jeg. Bare sende inn til ekstra dato samt. oppussing. Syns det er romantisk jeg. Ha pÅ samme ringen fra dag en<3

Skrevet

ÅÅÅ, sÅ uromantiske mange av dere er! :( Jeg vil ha forlovelsesringen som giftering ogsÅ jeg. Bare sende inn til ekstra dato samt. oppussing. Syns det er romantisk jeg. Ha pÅ samme ringen fra dag en<3

Det falt meg aldri inn en gang, men jeg er ikke spesielt romantisk heller nei !

 

Skrevet

6000-7000 for min forlovelsesring (Han har ikke ring)

Skrevet
Hvorfor er dette interessant? Er det en slags"jeg har størst ring og har derved rikest mann og er defor mere vellykket enn deg"?
selv om du ikke ønsker å svare på dette må det da være lov til å være nysgjerrig. de som svarer her vil jeg tro bryr seg fint lite om andre har en dyrere ring enn seg selv. Ingen har lik økonomi å regner med atdet er noe de fleste er klar over. selv om jeg ser noen har brukt godt over 10.000 kr på en ring så er vel det fint for dem at de har råd til det. Selv er jeg fornøyd med ringene til 5000 kr siden det var det vi ønsket å bruke på det. Hvorfor skal man altid leve etter janteloven? noen er faktisk bedre enn andre på tinge og enkelte har bedre råd enn andre. Thats life. å en forlovelsering/giftering er som regel noe man ønsker å vise frem og skryte av.

Hva har dette med jantelov å gjøre? Folk må gjerne både skryte og vise frem, jeg er mer interessert i hvorfor folk synes dette er interessant.

Er dette et utvendig symbol på hva karen må betale for at du skal gidde å gifte deg med ham en gang?

Skrevet

De vi har nå kostet 1200 kr. De er i sølv og jeg har to små blanke i min. skal kjøpe nye etterhvert som er i gult gull som koster rett i overkant av 7000 kr når vi finner det for godt:-P de er helt glatte, og jeg skal sette inn en eller fler små blanke når vi gifter oss om noen år:-)

Skrevet

Et par tusen for begge tror jeg... Kjøpte de som forlovelsesringer, tynne gullringer og uten noe ekstra. Nå er de gifteringer. Kunne sikkert brukt mye mer, men vi ville heller ha hytte;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...