Gå til innhold

Hvilken prevensjon burde jeg velge for å minske menssmerter/blødning?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Etter at andremann ble født, så har jeg fryktelig vondt hver gang jeg har mensen. De første dagene skulle jeg ønske at jeg bare kunne ligge i sengen, selv om jeg tar smertestillende.

Før jeg fikk barn gikk jeg på p-piller i 13 år, så har egentlig lite lyst til å begynne igjen. Men alt er bedre enn å være "dårlig" et par dager hver mnd. Er det noen som har tips til prevensjon som minsker både smerter og blødning?

(og som er ganske så sikker..., fordi vi har ikke planlagt flere barn!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Om du ikke ønsker å gå på p-piller igjen, så anbefaler jeg hormonspiral. Den fungerer som p-piller, demper smerter osv, men man slipper å huske på å ta tabletten hver dag ;)

Skrevet
Om du ikke ønsker å gå på p-piller igjen, så anbefaler jeg hormonspiral. Den fungerer som p-piller, demper smerter osv, men man slipper å huske på å ta tabletten hver dag ;)

stotter sommerfuggel i vinterland sitt forslag. Hormonspiral er "rolls roycen" av prevensjonsmidler :)

Skrevet

hormonspiral anbefaler jeg også. Jeg fikk større smerter og blødninger etter hvert barn og hormonspiralen har fjernet dette helt. Null mens og null smerter. Ikke er jeg blitt gravid heller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...