Gå til innhold

Hvis gr.testen viste 2-3 (ukeindikator) for en uke siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og den viser 1-2 idag, hva skjer da?? :(

Blir litt bekymra kjenner jeg.

Hvor sannsynlig er det at den første er feil?

Burde jeg vente enda en uke med en ny test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn at hcg-nivået først går opp, så ned? Kan bare snakke av egen erfaring, men når cb viste 2-3 her, så var jeg 2 mnd på vei...

Skrevet

Ta en hcg test hos legen.Tror man kan stikke innom.:)Så slipper du og lure.

Skrevet
Er det ikke sånn at hcg-nivået først går opp, så ned? Kan bare snakke av egen erfaring, men når cb viste 2-3 her, så var jeg 2 mnd på vei...

Bare syns dette er veldig rart. Blir jo bekymra. Lurer jo på om jeg er gravid eller ei!? Om det bare har forsvunnet liksom :( Har hatt en liten blødning/spotting for litt siden....

Skrevet

Du kan ha hatt en kjemisk graviditet. Eller testen viser feil.

Eneste måten å vite sikkert på, er å ta blodprøve hos legen, med noen dagers mellomrom, for å måle stigningen.

Skrevet

Du kan ha hatt en kjemisk graviditet. Eller testen viser feil.

Eneste måten å vite sikkert på, er å ta blodprøve hos legen, med noen dagers mellomrom, for å måle stigningen.

Kan kjemisk vise gravid 2-3?? Trodde det evt kom tidligere liksom... Men nå kan ikke jeg dette da

HI

Skrevet

Det vet jeg ikke, men nå er ikke de testene eksakte alltid heller, de er bare en pekepinn. Dessuten har vi alle ulikt nivå av HCG i blodet, og hos noen stiger det raskere, andre saktere. Hos mange slår jo ikke tester ut før de er 6-7-8 uker på vei heller, mens hos andre kan de slå ut nesten en uke før IKM.

Så jeg ville ikke stolt på en sånn test i det hele tatt.

Skrevet

Det kan ha festet seg og løsnet igjen.Hcg kan bli litt høy da.Har hatt kjemisk selv

Skrevet

[quote name=*Smiley*venter nr 3 :):)' timestamp='1345022220' post='144464332] Det kan ha festet seg og løsnet igjen.Hcg kan bli litt høy da.Har hatt kjemisk selv

Æsj :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...