Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Dette gjør min mann og dette gjør jeg: * Hver dag ordner vekker min mann våre to barn og kler på dem, ordner håret på vår datter. * Jeg pakker sekken til SFO og barnehage *Mannen kjører meg på jobb før han leverer barna på SFO og barnehage. Etter jobb: * Mannen lager middag *Jeg leker med ungene Ettermidag: * Jeg og mannen rydder bort middagsrestene. Leker sammen med ungene. Kveld: Vi legger hvert vårt barn/ en rydder mens den andre legger barna. Husvask: jeg tar som regel all klesvask, vasker badet samt vinduer og gulv. Mannen står for ryddingen. Hvordan er denne fordelingen synes dere? Gjør mannen for mye?/jeg for mye? Eller er det slik det bør være??
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Det der høres jo helt perfekt ut....for perfekt ut til å være sant spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Synes dette høres ut som en fin fordeling! Hos oss er fordelingen slik: * Mannen drar på jobb før vi andre våkner, før han drar lager han matpakke til sønnen vår samtidig som han lager sin egen. * Jeg vekker sønnen vår, kler på ham, lager frokost og spiser med sønnen, kjører ham til barnehagen før jeg drar på jobb. Etter jobb: * Mannen min er tidligere ferdig på jobb og handler før han henter sønnen i barnehagen. * Mannen tar med sønnen vår ut og leker til jeg kommer fra jobb * Jeg lager middag (stort sett) Ettermiddag: * Mannen rydder og vasker kjøkkenet * Jeg og sønnen flater ut i sofaen og ser på barnetv. Kveld; * Mannen tar kveldsstellet av sønnen * Jeg legger ham Jeg vasker som regel klær, rydder gjør vi begge, men han står stort sett for støvsuging og gulvvask (Hører med til historien at jeg er høygravid så han lar meg slippe litt billigere unna
BulleDulle Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Er sånn det skal være;-) En flott arbeidsfordeling! Her var det slik; - Mann nr. 1 . jeg gjorde alt - han gjorde ingenting! - Mann nr. 2 er akkurat slik du beskriver, vi hart en fantastisk arbeidsfordeling, og så er det ikke hans barn engang, men han stiller opp 110 prosent :-) .
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Hehe. Da har jeg vel en drømmemann, iallefall ut i fra arbeidsoppgaver :-) Men, han er sta. Utrolig sta. Lar meg sjeldent vinne en diskusjon. Krangler vi, så er det jeg, uten unntak, som må si unskyld. Vanvittig irriterende! Ellers så er han en fantastisk flott far som ALLTID stiller opp for våre barn. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke elsker han.... :-( HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Oi da.. Dette innlegget som begynte så positivt tok jaggu en ny retning her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå