Gå til innhold

Dramatisk slutt på min graviditet... :(


LykkeligMamma89

Anbefalte innlegg

Har lenge vist at det var noe galt, legen mistenkte at det var graviditet utenfor livmor, hadde også blødning i buken. Men legen valgte ikke å gjøre noe med det.

Tok hcg prøve forrige uke, som viste at den hadde steget fra 60 ti 800.. tok 1 UKE å få svar på prøven.. og han valgte ikke å gjøre noe, ville bare ta ny prøve.

 

Tilfeldigvis fikk jeg ekstreme smerter 1 time etter at jeg hadde tatt ny blodprøve. Klarte ikke gå, hele magen sprengte og det jeg fryktet skjedde. Ble kjørt opp på sykehuset, gynekologen tok innvendig UL mens jeg lå å hylskrek i smerter, og jeg ble kastet inn på operasjonssalen. Har nå en eggleder mindre.

Kom til uke 9, og jeg mener at legen kunne gjort noe for 2 uker siden, istedenfor å la meg gå å vente.. De visste jo hele tiden at noe var galt, siden de ikke fant noe i livmoren min..

 

Føler at jeg ikke ble hørt, og syns dette var en opplevelse jeg ikke hadde trengt å gå igjennom..

Men men, håper alt går bedre neste gang! Men kjenner nå at jeg er redd for å bli gravid, for dette er ikke noe jeg vil oppleve igjen.

 

Lykke til alle dere andre! ønsker dere en fantastisk graviditet og friske og fine barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lenge vist at det var noe galt, legen mistenkte at det var graviditet utenfor livmor, hadde også blødning i buken. Men legen valgte ikke å gjøre noe med det. Tok hcg prøve forrige uke, som viste at den hadde steget fra 60 ti 800.. tok 1 UKE å få svar på prøven.. og han valgte ikke å gjøre noe, ville bare ta ny prøve. Tilfeldigvis fikk jeg ekstreme smerter 1 time etter at jeg hadde tatt ny blodprøve. Klarte ikke gå, hele magen sprengte og det jeg fryktet skjedde. Ble kjørt opp på sykehuset, gynekologen tok innvendig UL mens jeg lå å hylskrek i smerter, og jeg ble kastet inn på operasjonssalen. Har nå en eggleder mindre. Kom til uke 9, og jeg mener at legen kunne gjort noe for 2 uker siden, istedenfor å la meg gå å vente.. De visste jo hele tiden at noe var galt, siden de ikke fant noe i livmoren min.. Føler at jeg ikke ble hørt, og syns dette var en opplevelse jeg ikke hadde trengt å gå igjennom.. Men men, håper alt går bedre neste gang! Men kjenner nå at jeg er redd for å bli gravid, for dette er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Lykke til alle dere andre! ønsker dere en fantastisk graviditet og friske og fine barn!

Sender deg litt sympati! OG hadde gått til pasientskadeerstatning med denne saken! Her har ting tatt for lang tid, og fått altfor store konsekvenser! Hilsen sykepleier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jeg har tenkt det samme selv.. Har en far som også insisterer på at jeg må gjøre det. Men syns det høres litt skummelt ut!

Men ja, her har det gjort en stor feil mener jeg...

 

Takk alle dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jeg har tenkt det samme selv.. Har en far som også insisterer på at jeg må gjøre det. Men syns det høres litt skummelt ut! Men ja, her har det gjort en stor feil mener jeg... Takk alle dere! :)
Kjære deg, det er ikke skummelt! De har behandlet deg feil, og må stå til ansvar for det de har gjort! Krev kopi av journal, noe du har rett på, og ta kontakt med dem. Vet dette ikke gjør opp for det du har mistet, men det hjelper kanskje litt at det innrømmes at de har gjort feil? Lykke til!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var ikke noe hyggelig lesing.. :(

Fatter ikke at de sjekker slikt litt tidligere. Håper det går bra med deg!

Det samme skjedde bestevenninna mi. Hun hadde også forferdelige smerter og blødde litt. Måtte også fjerne den ene egglederen. 2 mnd etterpå var hun gravid på nytt!!!!! Alt har gått bra med henne og har termin om en mnd.

 

Sender deg mange klemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...