Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Tenkte prøve meg på dette i år, og tenkte begynne om ikke så lenge. Da tenker jeg på barn av venner, tilleggsgaver til tantebarn og venner av barna. Bestilte blant annet en veldig kul super mario klokke som falt helt i smak hos både gutten min og vennene hans. MEN kostet bare 3 dollar hehe;) Fulgte jo med ekstra batteri og bare det koster jo en del her hjemme men føler det blir feil gi så lite. Samtidig vet jeg at noen av vennene våre gir veldig billige gaver til egne barn så om jeg kjøper klokker pluss noe annet føler jeg at jeg overgår dem, selv om gaven blir billigere. Hvor billig kan en egentlig gi?
Miss Dynamite Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Må du absolutt si du har handlet på ebay?
Jojo x3 Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Det kommer vel ikke an på pris, men selve gaven som betyr noe mener jeg. Har fått gaver selv fra ebay og blitt kjempeglad for det. Er vel heller Ett pluss at det ikke har kostet så mye.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Jeg har handlet på eBay og på salg jeg, folk blir jo glad for gavene, ikke for prisen på de. (De bør i allefall det)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Synes ikke du skal bry deg om prisen Jeg kjøper en pakke med mange små pakker med lego som jeg bruker som barnebursdag-gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå