Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Når kunne dere se (antydninger til) krøllene? Synes jeg ser antydninger til krøller på min 4 måneder gamle baby, men usikker på om det faktisk er det eller om det bare er sove/svettesveis.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Når håret ble et par centimeter, rett rundt de fylte året mener jeg å huske. Begge mine er krølltopper.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Mille har korketrekkere i nakken, men er ganske snauhåret forløpig.. jeg fikk knapt hår før jeg var 3 så vnaskelig å si enda. Håper hun får krøllene til hennes tippoldemor hun hadde lange kokretrekkere helt til hun døde. Utrolig. Ingen i familien har arvet de. Så antydninger da hun var 1 ca, hun er halvannet snart.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Barn som har barn med krøller? Tja,jeg har ingen barnebarn ennå, men jeg svarer likevel... X-D krøllene var det fra fødselen de. Hun hadde svart krøllete hår, som ikke var krøllet i tørr tilstand... Nå er hun snart tre år, og har krøller/korketrekkere nederst i håret. Når det er vått er alt i korketrekkere. Søtt! Når hun var baby og svettet, så så jeg at det svette håret la seg i halvsirkler liksom... Lillebror sitt hår har ikke krøller, ikke antrydning til noe som helst... Bare svett babyhår!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Så det rimelig tidlig ja, kanskje barnet var rundt 5 mnd når jeg så antydninger til lokker, så ble det bare mer og mer:=)
Tauriel Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Jentungen her har hatt krøller stort sett hele tiden i de lengste lokkene Tipper hun får skikkelige korketrekker krøller
vaffeljernet <3 Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Storesøster hadde langt, to-tre cm, hår med krøller når hun ble født. Lillebror fikk ikke krøller før ca seks mnd ca, da håret hadde vokst litt.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Har to jenter med krøller, og det begynte å vises når de fikk litt lengde på håret, dvs rett før 1-årsalder.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Jeg har tre barn med krøller og ett barn uten krøller, de tre som har krøller har alltid hatt det. Helt fra håret var langt nok til å kunne krølle seg har krøllene vært der.
hit og dit Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Jeg har en mormor som alltid finner ut hvem som får krøller mens de enda er babyer og snaue. Det er noe med virvlene i hodebunnen angivelig. Jeg aner ikke. Vi merket tidlig at minsten hadde en annen type hår enn eldste, men jeg kunne ikke se det før hun var 2 år. Eldste har veldig rett hår, etter at babykrøllene er klippet bort. Minste har en god krøllmanke.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Vi venter enda, både meg og mannen har krøller. På meg dukket de derimot ikke opp før jeg var 11 år gammel...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #12 Skrevet 15. august 2012 På jenta mi viste det når hun var 1.5 ca. Først da ble håret 4-5 cm. Nå, 4 år senere, er det korketrekker som går langt ned på ryggen. Jeg fikk mine når jeg var rundt 7 år, før det var håret glattere. Men mine krøller er mer i uorden og av den frizzy typen.
3 er nok! Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Ble født med sånne skikkelige "bestemor med permanent"- krøller, men hun mistet det håret ved to-tre mnd alder. Da håret vokste ut igjen var det slett helt til det ble litt lengde på det ved 10 mnd alder. Hun er nå 2,5 år og har korketrekkere. (jeg hadde samme hår tidligere, men håret ble slett og rett under første graviditet) Lillebror er 8 mnd nå og har antydning til litt bølger, eller iallefall masse volum.
Jaffs Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 så de i nakken når han begynnet og få hår der, så håret krøllet seg. Nå har han slike søte korektrekkere, til og med i luggen
Dunkelranunkel Skrevet 15. august 2012 #15 Skrevet 15. august 2012 Han hadde bittelitt krøller i nakken da han ble ett år, før det hadde han omtrent ikke hår. Nå ha han masse hår og stor fallkrøller.
Dunkelranunkel Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 Han hadde bittelitt krøller i nakken da han ble ett år, før det hadde han omtrent ikke hår. Nå ha han masse hår og stor fallkrøller.
Madolyn Skrevet 15. august 2012 #18 Skrevet 15. august 2012 Muffin har alltid hatt en del hår, men krøllene kom ikke før han var ett år gammel. Om håret hans er vått/fuktig, eller det er regn i luften, så har han masse herlige krøller. Er det tørt i lufta og håret tørt, så har han færre krøller, men mye fall. Niesa mi hadde også mye krøller som ett-to-åring, men nå når hun nærmer seg 6 år så er det redusert til fall/bølger. Tror det er mange som har krøller som barn, men som ikke har det når de blir større.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #19 Skrevet 16. august 2012 Min jente hadde helt rett hår helt til hun ble to-to og et halvt. Da begynte krøllene å komme, kjempemange, og de er der fremdeles - nå er hun snart 15 (og retter dem med rettetang, dessverre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå