Gå til innhold

Inspirert. Noen som vil bytte husarbeid ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, hater husarbeid! Klarer omtrent ikke komme over alt før det hoper seg opp igjen. Men av en eller annen merkelig grunn så gjør det meg ingenting å gjøre det hos andre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har det på samme måten;-) Var slik da jeg var yngre også. Elsket å rydde og sortere på rommet til venninner av meg, til tross for at mitt eget rom var laaaangt fra ryddig;-) Nå i voksen alder så er det ganske så striglet hjemme hos meg, selv om jeg ikke liker å gjøre husarbeid her hjemme:-) Vi kan godt vaske og rydde hos hverandre, men jeg tipper du bor langt unna meg;-)

Skrevet

Høres ut som en plan. Hvor bor du? ;)

Skrevet

Bytter gjerne, så lenge du ikke har noe imot at min del av husvasken utføres relativt halvhjertet, for sånn som jeg ser det så er det ikke gøy å vaske hverken hjemme eller hos andre :P

Skrevet

Jeg bytter med en venninne, eller retter e sakt går vi sammen noen ganger og tar først det ene huset og så det andre. Da blir det en hyggelig tid sammen og mye morsommere enn å holde på hjemme for seg selv.

Skrevet

Her har det hendt vi har gjort det sammen, istedet for å sitte i sofaen og prate kan vi like godt gjøre noe. Merker jo knapt at vi jobber når vi gjør det sånn.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hater husarbeid, så hadde ikke bytta nei :) Synes det er like pyton å vaske både hos meg selv og andre.

Skrevet

Synes husarbeid er greit, men her i huset er det forbudt på finværsdager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...