petite fleur Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Begge deler er nydelige, klarer ikke velge.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 Oi, den er vanskelig.. Veldig fine navn begge to! Ville nok personlig valgt Signe, men siden samboeren min er engelsk og vi derfor vil ha navn som funker på begge språk så hadde nok valget her blitt Agnes! Uansett.. Det kan ikke gå galt hvis vannet står mellom de to..
Gjest overlord Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Liker begge. Ville nok valgt Signe:)
Pesta Skrevet 14. august 2012 #12 Skrevet 14. august 2012 Agnes! Det skulle min lille i magen hete dersom det ble jente, men det ser ut for å bli en gutt. ;-) Signe er dog også nydelig Må bare tilføye at det er rart hvordan dette navnet plutselig virker å være "i vinden" nå.Vi tenkte på navnet pga oppkalling, og plutselig ser jeg at dette er et nærmest vanlig navn å kalle jenta si nå. (i følge tråder her inne som "hva heter de nyfødte du vet av" osv)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #14 Skrevet 14. august 2012 Liker begge men de er for vanlige nå for min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå