Tyra79 Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg kjøpte en Bestå hylle /skap på Ikea. Den som er 120x60. Fikk beskjed om at det ikke var problem å heng opp, bare å følge bruksanvisninge og kjøpe egnede skruer. Egnede skruer kjøpte jeg. Skrudde opp, og skulle omsider feste til gipsveggen, da gikk det galt.... Vae jo klin umulig å få festet det slik anvisningen sa!! Hvordan har dere festet til veggen? Må jeg kjøpe nytt beslag??
Lettie Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Gikk fint her, men vet ikke nøyaktig hva mannen min brukte av skruer. Tror det bare var vanlige gipsskruer.
Gulosten™ Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Bruk sånne plugger med vinger bak, husker ikke hva det heter men du må ha en spesiell dings til å trekke vingene fast med.. utrolig vanskelig å forklare!! Hehe
Planleggendemamma Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Du må nok kjøpe noe som heter anker, de er som vanlige skruer men har en del som slår seg opp som en paraply inni veggen og dette gjør at hver skru kan holde inntil 15 kg tror jeg det er... De finnes på alle jernvarebutikker, vi brukte dette på våre gipsvegger da vi hengte opp 2 slike hyller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå