Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Jeg synes Frida, men Hedda er fint det også:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Frida er fint! Hedda er litt kjerringnavn.
pip pip Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 synes ikke Hedda er kjerringnavn. Liker de godt begge to
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Så morsomt:) jeg heter selv Hedda og vurdere å kalle jenta i magen for Frida:)
holahopp Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Begge er fine...ville valgt frida for det er så mange rundt her jeg bor som heter hedda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå