Gå til innhold

hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa mi begynte i barnehage på mandag. Hun er 2 1/2. Mandag, tirsdag og onsdag skulle være tilvenningsdager. Og i dag måtte vi bare ringe og avlyse, og holde oss hjemme. Jeg er gravid i 33 uke, og har fått halsbetennelse med feber. Jeg har forstått at det er sånn at det er best at det er samme personen som er med barnet hver dag i tilvenningsfasen, men nå kan det se ut som jeg enten må få far til barnet ( som i og for seg er vanskelig nok, for han tar aldri fri om det ikke er for at han er sprekksyk selv) være med i morgen, ellers så må jeg ringe og avlyse IGJEN!!!! Hva ville dere gjort? Jeg føler meg helt rådvill og lost :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ring dem og hør med dem om det er noen mulighet for å utsette dette i kanskje en hel uke eller mer? I og med at det ikke haster så mye at hun begynner :) Men hva med stefar? Ser du er gravid så tenker at det kanskje kan være en som står jenta de nær? :)

Men du møter helt sikkert forståelse i barnehagen. Det er jo sånt som skjer :)

Skrevet

Har tenkt å ringe å spørre om å få ta det i neste uke, men føler meg så utrolig teit når jeg ringer dagen etterpå og må avlyse, igjen :P barnefaren er også samboeren min, så er ikke noe stefar i bildet her... selv om det føles som det ville vært enklere noen ganger :P

takk for svar :) føler litt mer mot å ringe i morgen nå :) HI

Skrevet

Det trenger absolutt ikke være samme person som tar alle dagene i tilvenningen. Det kan være deg, faren, tante, bestemor, bestefar....osv bare det er en person barnet kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...