Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Tuppa mi begynte i barnehage på mandag. Hun er 2 1/2. Mandag, tirsdag og onsdag skulle være tilvenningsdager. Og i dag måtte vi bare ringe og avlyse, og holde oss hjemme. Jeg er gravid i 33 uke, og har fått halsbetennelse med feber. Jeg har forstått at det er sånn at det er best at det er samme personen som er med barnet hver dag i tilvenningsfasen, men nå kan det se ut som jeg enten må få far til barnet ( som i og for seg er vanskelig nok, for han tar aldri fri om det ikke er for at han er sprekksyk selv) være med i morgen, ellers så må jeg ringe og avlyse IGJEN!!!! Hva ville dere gjort? Jeg føler meg helt rådvill og lost
Kliko Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Bare ring dem og hør med dem om det er noen mulighet for å utsette dette i kanskje en hel uke eller mer? I og med at det ikke haster så mye at hun begynner Men hva med stefar? Ser du er gravid så tenker at det kanskje kan være en som står jenta de nær? Men du møter helt sikkert forståelse i barnehagen. Det er jo sånt som skjer
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Har tenkt å ringe å spørre om å få ta det i neste uke, men føler meg så utrolig teit når jeg ringer dagen etterpå og må avlyse, igjen barnefaren er også samboeren min, så er ikke noe stefar i bildet her... selv om det føles som det ville vært enklere noen ganger takk for svar føler litt mer mot å ringe i morgen nå HI
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Det trenger absolutt ikke være samme person som tar alle dagene i tilvenningen. Det kan være deg, faren, tante, bestemor, bestefar....osv bare det er en person barnet kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå