ms.preggy Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Min datter skal konfirmeres neste år, og jeg ble plutselig i stuss på hvem som bør bli invitert til selskapet. Er det vanlig at stebesteforeldre også kommer? Eller stetanter og onkler? Vet jo at det ikke er noe fasitsvar på dette, men er ute etter å høre hvoran andre har gjort det. Det skal sies at jeg gruer meg noe voldsomt mtp denne dagen. Syns det blir så kunstig på en måte..
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Da jeg konfirmerte meg for 6 år siden ba vi stebesteforeldrene og ene steonkelen min m/fam. Stefaren min har vært stefaren min siden jeg var 3, så har liksom sett på det som en selvfølge at de skulle bli bedt i konfirmasjon og bursdager
*Lissi* Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Datteren min ble konfirmert i vår. Vi inviterte "stebesteforeldrene" og "stetante/onkler/søskensbarn" på min samboers side. Ingen av disse kom fra min eks side. Tror ikke datteren vår fikk så mye som en hilsen fra de heller. Nå har jeg et veldig godt forhold til min nye svigerfamilie. Har "krevd" at mine to eldste skal behandles på lik linje med barna jeg har fått med sambo. Har aldri vert noen problem slik a det er sagt.
Zana123 Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Her skal eldste stesønnen min konfirmeres neste år. Mine foreldre og min bror er innvitert, tror foreldrene til stefaren deres er døde så jeg vet ikke helt hvem som er kommer fra den familien. Jeg har godt forhold til eksen til mannen min, men hennes far hilser ikke en gang på mannen min etter bruddet så jeg ser for meg en litt anspent dag...
HeltAnonym Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg vil tro at det vil komme ann på hvor mye kontakt barnet har med stebesteforeldre o.l, og hvor god kontakt, eller om barnet har lyst å invitere.
Ane Elise Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Helt enig med MammantilE. Sakk med din datter om dette og hør hva hun mener før du bestemmer deg hva du skal gjøre. Det er tross alt hennes dag da For våres del ble til at vi ble enige i at ingen av verken min (jeg er stemor) eller barnets mor sin kjærest` familie ble invitert, for vi hadde begrenset antall plass til gjester, og vi prioriterte dem han hadde mest kontakt og har mest lyst at dem skal komme. Som jeg skrev lenger opp, det er tross alt deres dag Du får lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå