Gå til innhold

Uff, i morgen begynner barnehagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å gå så fint så :) Er helt sikker på at det blir verre for deg enn for barnet som får leke med andre barn hver eneste dag :) Tror barna har det bra i barnehage jeg :)

Skrevet

Gutten min hadde sin første dag idag. (Bortsett fra en time igår) . Han pleietrengende alltid å skrike nåtid jeg går men han så bare på meg. Var borte fra meg i nesten 3 timer og koste seg masse. Jeg bet av meg alle nystelte neglene. Imorgen starter det mer for fullt, siden det gikk så bra idag. Håper det ikke blør skrik. Men dette klarer du kjempe bra!!! Blir rart men de får det veldig fint!!

Skrevet

Her er det 2 planleggingsdager denne uka (Tor/fre) skjønner ikke hvorfor de ikke kan ha der da barna er litt mer innkjørt, må jo starte på nytt til mandag igjen

Skrevet
Her er det 2 planleggingsdager denne uka (Tor/fre) skjønner ikke hvorfor de ikke kan ha der da barna er litt mer innkjørt, må jo starte på nytt til mandag igjen

Hvilken bhg begynner din i anno nr. 4?

Det er planleggingsdag samme dager her :)

Skrevet

Her har de på fredag. Så det blir plutselig bråstopp. Ikke kult men..

Skrevet

Enda verre her. Planleggingsdager onsdag, torsdag og fredag. Akkurat begynt å gå greiere å levere. Sukk.. Får håpe det blir bra å få noen dager hjemme før det blir fullt kjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...