Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Etter jeg og bf gikk ifra hverandre føler jeg meg så alene. Mine gamle venner trakk jeg meg vekk fra, fordi bf var så sjalu og det endte med et avhør hver gang jeg kom hjem. Etter det har blitt slutt har jeg prøvd å ta opp kontakt med mine gamle venner, de er kjempe trivelige og jeg blir tatt imot med varme hender og de kommer gjerne på døra om jeg ringer og spør. Problemet er bare, det er alltid jeg som må ringe og spørre. På den andre siden sitter bf og har kontakt med en haug av mennesker, telefonen hans plinger i et sett hver gang han er innom for å treffe barnet vårt. Han har planer hele tiden og er aldri alene. Jentene kommer i lange baner virker det som, og han har sjansen til alt han bare vil. Her sitter jeg, alene nesten hver eneste kveld. Jeg savner så sårt og ha noen rundt meg hele tiden, den følelsen at man alltid har en trygghet. Jeg er så lei av å føle det sånn, så lei av å føle at det alltid er jeg som må jobbe for at jeg ikke skal føle meg ensom. Til tider lurer jeg på om det er noe galt med meg, siden eksen har noe å gjøre hele tiden og jeg sitter hjemme alene hver kveld... Det er nesten (bare nesten), at jeg vurderer å ta tilbake bf kun fordi jeg er så lei av å føle meg alene og trist. Bare denne tanken er i og for seg ganske sinnsyk med tanke på hvor slem han var mot meg. Vil det noen gang bli bedre? Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men dette er et fint sted å få satt ord på alle de hundre tankene som svirrer rundt.
Jojo x3 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Kom borti liker knappen da jeg leste innlegget, ikke bare, bare med iPad... Men siden jeg først er her så kan jeg jo komme med noen tanker. Hva med å trene på treningssenter, der treffer du masse mennesker. Eller ta et kveldskurs, lære deg å sy, ta bilder eller lignende. Eller hva med å bli kjent med andre via nettet (ikke prøvd selv)? Det blir bedre, men det kan tid og mye er opp til hva du selv gjør. Uansett, klem til deg fra meg!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Hvor bor du da? Her inne er det jo ofte noen i samme situasjon som gjerne vil bli kjent med andre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå