Gå til innhold

Det ser bombet ut her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært ute i solen i hele dag med ungene, så har ikke gjort en dritt i huset. Så det ser bokstavelig talt bombet ut.. Har satt på en maskin med klær, men nå orker jeg ikke mer :P Flere som er like late som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa !

Heldigvis har min kjære forbarmet seg over haugen med rene klær som ropte etter å bli brettet.

Skrevet

Det er egentlig omvendt her :P

 

Skjønner ikke helt at all klesvask er vasket unna :D

Skrevet

Her har det uheldigvis vært overskyet i dag, men har da faktisk hatt tid til å ta tak i haugen med skittentøy, rotet i stua og på soverommet og til å med tatt oppvaska.. det har hopet seg opp siden fredag... ikke godt når det først blir litt sommer, da må man jo bare ut å nyyte varmen.

 

La rotet ligge, nyt sommern når den først er her :D:D

Skrevet

Holder på å flytte inn i leiligheten. Det kan tydelig sees! Har fått vasket halvparten av kjøkkenskapene, og gardinene er på plass. Nyvaskede. Har mye igjen å gjøre. Men denne uken har jeg alt annet planlagt. Og så er det avgårde på ferie... ;) Er virkelig lat på kvelden. Så nå blir det heller litt god mat enn å rydde. ;)

Skrevet

her ser det og helt bombet...føler jeg aldri blir ferdig. Har bare en liten gutt, men ting er overalt etter han var saumfart alt som er....

 

Føler det aldri blir ryddig nok så mister helt motivasjonen...det er jo bare overfladisk rot...vasking og støvsuging blir gjort nesten annen hver dag :)

Skrevet

Jeg holder på..vil ha unna alt av rot og sånt før skolestart på tirsdag..Regner med rundvask ikke er det første jeg tenker på når jeg kommer hjem om ettermiddagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...