Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Hva synes dere om foreldre som gjerne er sene med å levere tilbake lapper som skal ha underskrift, glemmer å ta med bleier/våtservietter dagen etter når de fikk beskjed om det, og som gjerne har lite skifteklær i hylla til barnet sitt?
?en til? Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Om barnet har lite skifteklær i hylla, så synes jeg synd i barnet, fordi mange barn blir brydde når en ansatt må skifte på det, og ikke finner klær, men kanskje må gå hele bhg rundt for å finne klær som passer. Dette er kjedelig for barnet, og ikke minst trasig dersom man kanskje er lite voksne ute,og en burde skynde seg ut igjen. ellers er det vanlig og forståelig å glemme akkurat det med bleier dagen etterpå, men det bør ikke skje hver gang, og det bør ikke gå en hel uke. når det gjelder lapper så maser vi til vi får svar, og synes det er unødvendig og lite respektfult å ikke gi et svar, fordi vi ber om svar for å gjøre hverdagen for barnet bedre, og evt få organisert avspasering/ferie.
Miksmaks Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Vi er ganske vandt med det, oftest er det de samme som går igjen, men det kan også skje den beste... Gidder ikke å irritere meg nevneverdig, men jeg er ganske nøye med å huske slike ting når det gjelder mine barn.
Lady lovely locks Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Jeg tenker at de sikkert har MASSE å tenke på. Men barna trenger jo at det kommer på plass, så da masser vi litt, på en venlig måte håper jeg...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Hva synes dere om foreldre som gjerne er sene med å levere tilbake lapper som skal ha underskrift, glemmer å ta med bleier/våtservietter dagen etter når de fikk beskjed om det, og som gjerne har lite skifteklær i hylla til barnet sitt? tja, leverer de sent til stadighet, blir man jo lei av å måtte mase etter svar... Glemmer bleier vil jeg si som SLØVT....man vet barnet sitt trenger bleier ilØpet av dagen, og kan ikke drive å låne av andre hele tiden. Det værste som er , det er lite skiftetØy. synes alle kan ta å spØrre personalet om hva de syns man burde ha med om det er så vanskelig. jeg har begynt å ringe hjem til foreldre som ikke har nok klær til barnet. dette gjelder spesielt på hØsten, da det begynner å bli kaldt ute,
Gjest meg mamma? Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Hva synes dere om foreldre som gjerne er sene med å levere tilbake lapper som skal ha underskrift, glemmer å ta med bleier/våtservietter dagen etter når de fikk beskjed om det, og som gjerne har lite skifteklær i hylla til barnet sitt? irriterende og respektløst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå