Gå til innhold

Hvor kan desse pengene komme fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle sjekke saldoen på kontoen min idag for å se om jeg hadde nok penger til å kjøpe noe til gutten min i bhg, og når jeg logga meg inn, så var beløpet 376 000 kr!!!!!!!!!! Står enda ikke hvor de er fra, men hva i alle dager skal jeg gjøre? Står bare "overførsel"... Er ikke skattepenger eller feriepenger, jeg lever av os, og fikk 2500 kr i restskatt i år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel trolig en feil. Ville ikke brukt det før du har sjekket med banken hva det er for noe.

Skrevet

Ikke håp for mye. Skjedde md meg i juni. Sjekket saldo og hadde over 100 000. Dette var med SMS saldo. Skjønte Ingeting.. sto på nettbanken også. Morgenen etter gikk jeg på nettbanke Oh ALT var borte. Ikke at noe hadde kommet inn ei heller ut.. ri get banken og det viste seg at en VELDIG sjelden gang ble det noe galt i systemene slik at den kunne bli registrert hos meg feks. Når transaksjonen egentlig var hos noen andre. Vanskelig forklart og mye skrivefeil. Tlf tull. Ville ringt tanken din nå

Skrevet

Banken

Skrevet

Så spennende... ;-) Har du funnet ut hva som har skjedd? Får vi høre? :-)

Skrevet

Berre ikkje gå i gang med å bruke dei utan at du veit kvar dei kjem frå iallefall. Ellers kan du bli skuldig ein bråte med pengar dersom det skuldast ein feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...