Miss Dynamite Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Av og på i mange mnd har jeg nå slitt med FRYKTELIG kløe , svie, rødhet og hovenhet i underlivet. De reseptfrie tingene tar det ikke. Fått noe på resept. Doh så husker jeg ikke navn. Stikkpille med navn D... ingenting tar det.. utfloden blir mye og nærmest gul/grønn. Jeg gråter... det er fryktelig..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Lukter det noe av det? Ville nok tatt en tur til legen, mulig du trenger en flagyl-kur. God bedring!
Miss Dynamite Skrevet 14. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2012 Lukter ingenting. Er fra legen jeg har fått medisiner. Dette problemet har kommet og gått i over ett år og det er så vondt.. ligger hørt nå og føler jrh måååå klø.men det gjør det verre. Canesten kremen hjelper litt med æ roe kløen men så hadde jeg plutselig ikke mer. Åh herregud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå