lucky meee:) Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Synes denne looken er sååå fin, men får det ikke til selv. Jeg sprayer med saltvann og prøver å lage "fall" og "krøller" med rettetang,,, iløpet av ca et kvarter henger det rett ned og jeg ser ut som en druknet hest. Noen som kan gi meg noen tips????
Sjøbanan82 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Har du naturlig fall i håret, kan du kjøpe en saltvannspray. Trykk og klem det inn i håret når det er fuktig og la der lufttørke:). Har du ikke fall så er det vel ikke like enkelt. Jeg er ingen frisør da men..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Skjønner ikke helt hva du mener du prøver å få til... I mitt hode er wet look og en frisyre med "fall" og "krøller", som du sier, to helt forskjellige ting. Har du eks bilde?
lucky meee:) Skrevet 14. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2012 Nai, har ingen bilder,,, men noe a la Jessica Biel når hun går med utslått hår. De fleste vil nok forstå hva en mener med beach hair... Litt rotete/bustete, litt "tilfeldig" krøller og fall her og der (altså ikke samme krøller over hele hodet (?)). Wet look er jo når det i tillegg ser vått ut. (eller halvtørket etter et bad). Problemet mitt er at det blir så FLATT og at jeg ikke får denn wet looken til å holde. Ser bare ut som jeg har spraya og i kombinasjon med at det "faller sammen" blir d mindre pent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå