Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Vi bor i en kommune, der alle sfo åpner kl 0700, bortsett fra der hvor mitt barn skal gå, der åpner de 07.30 Synest det blir feil at jeg skal betale like mye for sfo som de åpner kl 0700, gjør. SKulle ikke vi hatt det litt rimeligere mtp at det åpner en halv time seinere? Noen med peiling?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Vet ikke om det finnes regler der fra kommunen, men her åpner alle SFO som jeg vet om i byen kl 7.30. Når det gjelder barnehager så kan jo private barnehager gjøre som de vil, her har barnehagen til minsten åpnet fra 7 til 17 hver dag, genialt:) Kanskje litt rart hvis alle andre SFO åpner 7, og kun den ditt barn skal gå på 7.30...ring til kommunen da vel.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Vet ikke om det finnes regler der fra kommunen, men her åpner alle SFO som jeg vet om i byen kl 7.30. Når det gjelder barnehager så kan jo private barnehager gjøre som de vil, her har barnehagen til minsten åpnet fra 7 til 17 hver dag, genialt:) Kanskje litt rart hvis alle andre SFO åpner 7, og kun den ditt barn skal gå på 7.30...ring til kommunen da vel. Har snakket med kommunen og de skylder på at de har ikke bemanning til dene ene skolen/sfo. Det jeg hengte meg mest opp i, er at vi som benytter oss av denne sfo èn , var vel at vi må betale like mye som de som har 1/2 time lengre dag. Tror jeg vurderer å sende inn klage. Har fått med meg noen fler foreldre, kanskje vi når frem med ett eller annet, aller helst lengre åpningstid:) Den kommunale barnehagen som ligger vegg i vegg, den har også åpent fra 0700.16.30 , så finner det veldig rart at bare en sfo skal utelukkes fra tidlig åpning. Var så sikker på at det var samme åpningstider på sfo, men der tok jeg visst feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå