Gå til innhold

Noen som har erfaring med kombibag og vinterbarn?


Apple80

Anbefalte innlegg

Da jeg var i vognbutikken fikk jeg beskjed om at vi måtte ha duovogn fordi bagen til kombivogn er for liten til å ha tjukke vinterposer oppi. Men ettersom vi bor i 4.etg uten heis og må bære bagen opp og ned lurer jeg på om noen har noen erfaring med dette eller om jeg bare skal høre på selgeren..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt vinterbarn og har kombivogn (simo). Hadde greit med plass til skinnposen oppi. Men har hørt at kombibagen kan ha blitt litt mindre nå enn når vi kjøpte for 3 år siden. Jeg har iallefall plass til simo sin lanneskinnspose oppi min kombivogn. Vi bor også i blokk uten heis, og måtte ha en bag som var lett å bære opp alle trappene. Duovogn var derfor uaktiuelt for vår del.

 

HAr du ikke mulighet til å prøve med å putte en pose oppi i butikken? Da vi kjøpte ble vi faktisk anbefalt kombivogn i butikken, pga. tyngdeforskjellen. Og at størrelsen på bagen ikke va så forskjellig. Dessuten skal du kunne "bygge" bag ut av sportsdelen på kombivognen, om du velger simo da. For skyggen til bagen kan kneppes rundt føttene på sportsdelen. Og dermed har du e mye større bag bare av det ;)

 

Men alt kommer jo selvfølgelig an på hvilken vogn du velger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk første i November og brukte Teutonia kombivogn. Lillegutt lå på lammeskinn m dyne og hjemmestrikket ullteppe. Alltid god og varm nedi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...