Gå til innhold

Hva har deres barn å leke med ute???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk klage fra min datter på 6, atte vi har ikke så masse å leke med ute som andre har.....

Så.....hva har andre??

Vi har en lekestue som er ubrukelig, den skal bygges ny ila året, håper jeg. Gammelt huskestativ i metall, ønsker meg sånn i tre med sklie. Så har vi trampoline. Badebasseng/spreder når det er varmt. Sandkasse.

Dukkevognene er det dårlig stelt med, da....ønsker meg 2 nye.

Sykler har de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut det da :)

Her har vi trampoline, sandkasse, lekehus i plast, sykler og diverse små uteleker.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Syntes ikke det var lite...

Her har jeg ikke egen hage, men hun har bøtte og spade. Og så er det felles huskestativ, lekebuss + sandkasse. Så vi må dit om vi skal leke eller så er det ca 50 andre lekeplasser i nærheten her vi er på.

Vi har ikke trampoline eller noe sånne ting..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

I hagen har vi trampoline, to sklier (en stor og en liten), en sandkasse og en huske. Badebasseng tar vi frem på varme dager.

Ellers har hun sparkesykkel og sykkel. I tillegg leker hun mye med kritt (vi har trapp av stein utenfor). Hun drar også ofte med seg endel av lekene sine ut, spesielt kopper og kjeler. Da har hun picknic :)

Synes det høres ut som om hun har nok av ting ute, så lurer litt på hva datteren din savner.

Skrevet

Mine har trampoline, og dukkehus (som det er lekekjøkken, servise, kaseroller og dukker i) sykkler, sparkesykkel og dukkevogner, kritt og badebasseng/spreder på varme dager.

Bor 10 meter fra en lekeplass og der er mangen andre leker.

Skrevet

trampoline, dissestativ (utan sklie), sandkasse og leikehus i tre.

Skrevet

Tja, nå er ungene her såpass små fortsatt at jenta ligger bare der på et teppe, og storebror har stor glede av gråstein ;)

Men kan jo nevne hva vi har planer om å anskaffe, som vi hadde glede av når vi var små ;)

- Kroket

- Boccia

- Baseball sett

- Fotball med mål

- Tennis

- Klinkekuler

- Strand tennis

- Såpebobbler (bruker vi en del av nå også)

- Flyvende drage

- Waterbombs

- Hoppetau

- Hoppestrikk

- Div lekebiler

- Dart

- Sjømansspill

- Squap

- Vannstang tennis

Skrevet

Huskestativ, trampoline, rustjebane, sykler, sandkasse med innhold, trøbiler, bekk, ski, akebrett, smashball, bekk med liten vannkulp, kjegler og kritt til å tegne veier til å sykle/kjøre på, jacuzzi som de får bruke ved oppsyn.

Skrevet

vi har sandkasse,huskestativ i tre med sklie, en liten sklie til minste, lekehus, badebasseng, sykler, gressklippere, ungene har masse små leker ute.

barna her og maser om mer, men syns det holder nå.

Skrevet

Huskestativ med to husker og sånn stigesak, trampoline, lekehus/dukkestue med to rom (der har de lekekjøkken, togbane, bamser, tegnesaker), sykler, skateboard, sparkesykkel, tråtraktor, dukkevogner, bøtter/spader og div leker til å ha i sand (mangler sandkasse da).. ja, var det jeg kom på i farten..

Og så har de jo sånt som fotballer, ringspill, vannpistoler, basseng osv..

Skrevet

Vi har dukkestue med mange dukker og 3 vogner.Stort oppvarmet svømmebasseng,trampoline,3 sykler,2 batteridrevne biler,hengekøye,sandkasse og en masse sommer-ute-leker.

Skrevet

Stor trampoline. Det eneste de liker:) Ellers har de jo sykler og sparkesykler da. Dukkevogn etc.

Skrevet

Barn må noen ganger få besjed om at ting faktisk koster penger. Noen ganger må de faktisk tåle at man ikke kan ha alt...

Vi har sandkasse med en del gravemarskiner , lastebiler, bøtter og spader.

Huskestativ, sånt i tre med skli.

Sykler.

Også bor vi nærmeste nabo til skogen, med blåbærlyng osv. Der har vi satt opp en liten lavo.

Skrevet

Synes ikke dere hadde så lite da :) her har vi sandkasse, sykkel, badebasseng med bilbanelokk, huske, sklie, plastikk gressklipper, div biler og trillebår.. :) + noen firbente som ofte er mest stas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...