Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Har jeg for mye? Jeg har ett skap med topper, ett skap med kjoler, ett skap med jakker/blazere I tillegg har jeg 4 store hyller med bukser, skjørt, gensere og topper Undertøy, fritidstøy o.l kommer i tillegg. Vurderer sterkt å ta en opprydding... Hvor mye har dere?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 jeg har et dobbelt skap hvor jeg har alle klærne mine,. har ikke all verden av klær. men kjøper en del i året og kaster en del når det ikke holder mer. trenger ikke emr enn et dobbelt skap.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Jeg har slike trådskuffer i skapet, ha en skuff med topper uten erme, en med kortermede og en med langermede. Har en skuff med hverdagsbukser, dongeri o.l. En skuff med finere bukser, en med kortbukser og knelange bukser. Har kanskje to kjoler, det går jeg aldri med, og kanskje 6-7 topper/overdeler som henger på kleshenger. Så til sammen fyller jeg et skap.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Jeg har veldig mye, men jeg gir bort det jeg ikke har brukt på to år. Det kommer jeg neppe til å plutselig begynne å bruke.. Men er jeg i tvil da lar jeg det bli nok et år for så å gi bort. Jeg har et skap til hengeklær, et skap til sko, et skap til bukser/shorts, et skap til gensere/cardigans, et til topper og fine topper. En hylle til kjoler som ikke trenger å henge. 2 hyller til kose/treningsklær, og en skuff til pysj. 4 kvm tror jeg. Så har jeg en del på loftet alle støvlettene/bootsene er der. Jeg har mye klær altså... Men ta en opprydning så ser du sikkert nye skatter + mye tøys du kan gi vekk =)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Nei, har ikke så mye, har en slik kommode fra IKEA med klær: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10214557/ Har veldig mange jakker da, der trenger jeg en opprydding snart.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Jeg har fortsatt alle kjolene, blusene og skjørtene jeg har fått de siste 30 årene og som ikke er helt utslitt. Det fyller et hengeskap. I tillegg har jeg et skap med to dører med bukser, gensere, undertøy, treningstøy, sokker, og alt annet. Det som tar mest plass er de strikkede genserene.
Magia Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Jeg har en Hemnes ikea-kommode med tre skuffer: en til bukser og andre benklær, en til topper og en til gensere. I tillegg har jeg noen hengende plagg som kjoler og et par hettegensere i skapet til samboeren min, og ullgensere/strikkagensere i et annet skap. Det er litt knapt, men når kommoden nærmer seg full så prøver jeg å gå gjennom og se hva jeg egentlig bruker. Som regel bruker jeg bare noen få plagg som ligger på toppen, og det underst i skuffene er ting som ikke passer eller som jeg ikke liker. Syns enkelte har litt mye klær, og tenker kanskje at de umulig kan bruke alt? Mulig det bare er jeg som er sær som har noen få favorittplagg jeg virkelig bruker, og som kan kombineres i det uendelige.
Lille- MO Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 ja det hørtes ut som en del jeg har vel under 10 av alt bortsett fra undertøy, der har jeg nok litt mer. hadde i grunn trengt en skikkelig shoppetur
Dini Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 Nei, har ikke så mye, har en slik kommode fra IKEA med klær: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10214557/ Har veldig mange jakker da, der trenger jeg en opprydding snart. skulle akkurat til å skrive noe lignende selv en liten skuff til undertøy, en liten skuff til sokker. De to øverste stor har jeg topper og gensere i Så nest nederste har jeg bukser i Nederste har jeg nattøy, kjoler, skjørt, shortser, badetøy og klær til mannens glede Bruker bare sokkeskuffen og undertøyskuffen da.. For t-skjortene og buksene jeg bruker rekker nesten ikke komme fra tørkestativet før jeg bruker de på nytt. Mye av tøyet er ubrukt pga jeg ikke får det på meg.
3 nøtter til Askepott Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Har en hylle med bukser/tights. en med gensrer/t-sjorter. en med undertøy. 15 kjoler. Går med de samme klærne sommer og vinter.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Wow, såå mye!! Jeg har ett sånt vanlig "gammeldags" skap (helt enkle hvite med trehyller, ikke kurver) som jeg akkurat fyller. Ca. 10 topper/kjoler som henger, 3-4 par bukser, mange gensere og topper, de fleste brukes en del. Klær jeg ikke bruker har jeg ikke. Sliter alt ut før jeg bytter, dersom jeg blir lei, gir jeg klærne videre til kjentfolk eller bruktbutikken her i byen. Eneste jeg ikke har i mitt skap er sokker, de har jeg i en kommode der min datters sokker også er, samt luer og slikt. Har en tom hylle i mitt skap faktisk. Valgfri situasjon, ønsker ikke ett ekstra plagg i tillegg til det jeg og min datter har. Datteren min har mye mer klær enn meg, men hun sliter også disse ut fort, også har hun arvet så veldig mange kasser med klær. Stort sett alt i klesskapet. PS: handler også selv mest i bruktbutikker. Masse fine klær til en billig penge og vennlig for miljøet.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. august 2012 #12 Skrevet 15. august 2012 Nok til å fylle et par skap, men aldri nok til å ha noe å ha på meg. ;P Må nok rydde heftig etter denne graviditeteten, regner med at det er mye jeg aldri vil bruke igjen. :/
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Jeg har et vanvittig stort dobbeltskap, kjemperomslig plass, og skapet er helt stappa. Flaks for meg at jeg aldri er ajour med klessvaska for jeg hadde ikke klart å få plass til alle klærne. Men allikevel har jeg aldri noe å ha på meg Må bare slenge på at det ikke er jeg som shopper så mye altså Men storesøstra mi og ei venninne av meg er shoppinggale og jeg arver i bøtter og spann. Klær med prislappen på ennå, sko (vi har alle samme kles- og skostørrelse), både jeg og dattera vår må gi bort klær for å få lukket skapdørene Men vi er flinke på å arve bort klær også, så her går alt på rundgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå