Gjest sug lut Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Hvis jeg nå setter meg i et hjørne av kontoret og rugger, innsmurt i egen faeces, er det å betrakte som en gyldig og på alle måter relevant meningsytring eller som oppsigelsesgrunn? Hilsen frustrert i arbeidslivet (og ja, det er egentlig eneste relevante og adekvate respons i øyeblikket)
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Trur nok det desverre vil ses på som tegn på mental sykdom. I norge er som kjent ikke oppsigelse på grunnlag av sykdom tilatt. En slik handling vil derfor kun medføre at du trenger å vaske deg grundig. I det langeløp vil du nok merke at dine kolleger oppfører seg litt anderledes rundt deg. Dette er fordi de håper på en ny episode slik at de får flotte historier å fortelle rundt midagsbordet.
Mor Løvehjerte Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Det føler jeg hadde vært verdt en Facebook-status. Do it! Bildebevis er bra forresten.
Iiiiik Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Hvis arbeidsplassen er så begredelig at dette synes som eneste utvei, skal du ikke se bortifra at du blir stedets største attraksjon og at de dermed kommer til å nekte deg å slutte.
BareMas Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Det vil nok føre til gratis kost og losji en periode, samt en hyggelig samtalepartner!
Gjest sug lut Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Jeg synes sånn kort oppsummert at alle deres betraktninger taler for iverksettelse snarest. Vi får se an i morgen, se ikke bort fra store overskrifter i riksmedia.
gale damen Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Vel, hvordan er ståa i dag? Jeg har ikke sett noen spennende overskrifter i dagens aviser så jeg antar at du fant ut at du ikke ville bli sparket. Du kan prøve å kutte sjefen (eller hvem det nå er som er problemet) opp i små biter og skylle henne ned i do før du rugger. Jeg føler at det er større sjanse for å slippe å gå tibake på jobb med den løsningen.
Gjest sug lut Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Kutting og skylling er nok ganske avsluttende for mye annet enn jobb... Neida, i dag er det blomster og glæde, eller i alle fall ikke mer enn littegrann akutt ruggebehov, så jeg venter litt til...
☆☆☆ Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Dette er nok så langt over streken at du ender opp på den rette siden (jorda er som kjent rund).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå