Gå til innhold

Det er faenmeg så urettferdig!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG har sommeren kommet. Sola skinner fra skyfri himmel, og merkelig nok glimrer den iskalde nordavinden med sitt fravær. Og hva gjør jeg? Ligger inne på sofaen med feber, blodskutte øyne og nyser så jeg omtrent revner. Det samme gjør eldstemann. Lille Bråk på 3 år er særdeles omsorgsfull, hun leker sykesøster og pleier oss så godt hun kan. Vi skulle jo vært på stranda og grillet nå! Og jeg som aldri er syk ellers... jaja. Solen lager vel bare rynker uansett...

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Lukk alle gardiner og persienner og lat som det er regnværog surt i dag :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Inne dag jeg også i dag.. Skulle ligge barnefri i parken jeg i dag med unyttige blader og lakrisal.. men lillevill har diare digge bleier i dag.. Så vi holder oss også inne.

 

God bedring til deg og eldsten! God med en omsorgsfull frøken som pleier og koser da:) Det høretes egentlig veldig hyggelig ut:)

Gjest sug lut
Skrevet

God bedring - du får kreve å få igjen soldager etter bedring av formen - det burde være en formalitet.

Skrevet
Inne dag jeg også i dag.. Skulle ligge barnefri i parken jeg i dag med unyttige blader og lakrisal.. men lillevill har diare digge bleier i dag.. Så vi holder oss også inne. God bedring til deg og eldsten! God med en omsorgsfull frøken som pleier og koser da:) Det høretes egentlig veldig hyggelig ut:)
God bedring til knøttet ditt også :) Nå har en tykk tåke senket seg over landskapet her, så humøret mitt er på stigende kurs igjen. Joda, frøkna er svært omsorgsfull. Og pokker så streng! Hun har servert meg og broren litervis med liksomkakao fra lekeserviset sitt i dag, og hun har kjeftet meg huden full hver gang jeg "drikker" uten å blåse i koppen først, jeg må jo fatte at kakaoen er varm! Unger er herlige :)
Skrevet
God bedring - du får kreve å få igjen soldager etter bedring av formen - det burde være en formalitet.
Takk :) Jeg har bestemt at neste soldag skal jeg kreve av sjefen å få jobbe utendørs, som et plaster på såret. Hun er av den snille, forståelsesfulle sorten, så jeg regner faktisk med at det lar seg arrangere.
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Inne dag jeg også i dag.. Skulle ligge barnefri i parken jeg i dag med unyttige blader og lakrisal.. men lillevill har diare digge bleier i dag.. Så vi holder oss også inne. God bedring til deg og eldsten! God med en omsorgsfull frøken som pleier og koser da:) Det høretes egentlig veldig hyggelig ut:)
God bedring til knøttet ditt også :) Nå har en tykk tåke senket seg over landskapet her, så humøret mitt er på stigende kurs igjen. Joda, frøkna er svært omsorgsfull. Og pokker så streng! Hun har servert meg og broren litervis med liksomkakao fra lekeserviset sitt i dag, og hun har kjeftet meg huden full hver gang jeg "drikker" uten å blåse i koppen først, jeg må jo fatte at kakaoen er varm! Unger er herlige :)

 

Haha nå måtte jeg le høyt! Herlig ser for med snuppa med pekefingeren og kjefter!! Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...