Gjest Toxic Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 ENDELIG har sommeren kommet. Sola skinner fra skyfri himmel, og merkelig nok glimrer den iskalde nordavinden med sitt fravær. Og hva gjør jeg? Ligger inne på sofaen med feber, blodskutte øyne og nyser så jeg omtrent revner. Det samme gjør eldstemann. Lille Bråk på 3 år er særdeles omsorgsfull, hun leker sykesøster og pleier oss så godt hun kan. Vi skulle jo vært på stranda og grillet nå! Og jeg som aldri er syk ellers... jaja. Solen lager vel bare rynker uansett...
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Lukk alle gardiner og persienner og lat som det er regnværog surt i dag
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Inne dag jeg også i dag.. Skulle ligge barnefri i parken jeg i dag med unyttige blader og lakrisal.. men lillevill har diare digge bleier i dag.. Så vi holder oss også inne. God bedring til deg og eldsten! God med en omsorgsfull frøken som pleier og koser da:) Det høretes egentlig veldig hyggelig ut:)
Gjest sug lut Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 God bedring - du får kreve å få igjen soldager etter bedring av formen - det burde være en formalitet.
Gjest Toxic Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Inne dag jeg også i dag.. Skulle ligge barnefri i parken jeg i dag med unyttige blader og lakrisal.. men lillevill har diare digge bleier i dag.. Så vi holder oss også inne. God bedring til deg og eldsten! God med en omsorgsfull frøken som pleier og koser da:) Det høretes egentlig veldig hyggelig ut:) God bedring til knøttet ditt også Nå har en tykk tåke senket seg over landskapet her, så humøret mitt er på stigende kurs igjen. Joda, frøkna er svært omsorgsfull. Og pokker så streng! Hun har servert meg og broren litervis med liksomkakao fra lekeserviset sitt i dag, og hun har kjeftet meg huden full hver gang jeg "drikker" uten å blåse i koppen først, jeg må jo fatte at kakaoen er varm! Unger er herlige
Gjest Toxic Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 God bedring - du får kreve å få igjen soldager etter bedring av formen - det burde være en formalitet. Takk Jeg har bestemt at neste soldag skal jeg kreve av sjefen å få jobbe utendørs, som et plaster på såret. Hun er av den snille, forståelsesfulle sorten, så jeg regner faktisk med at det lar seg arrangere.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Inne dag jeg også i dag.. Skulle ligge barnefri i parken jeg i dag med unyttige blader og lakrisal.. men lillevill har diare digge bleier i dag.. Så vi holder oss også inne. God bedring til deg og eldsten! God med en omsorgsfull frøken som pleier og koser da:) Det høretes egentlig veldig hyggelig ut:) God bedring til knøttet ditt også Nå har en tykk tåke senket seg over landskapet her, så humøret mitt er på stigende kurs igjen. Joda, frøkna er svært omsorgsfull. Og pokker så streng! Hun har servert meg og broren litervis med liksomkakao fra lekeserviset sitt i dag, og hun har kjeftet meg huden full hver gang jeg "drikker" uten å blåse i koppen først, jeg må jo fatte at kakaoen er varm! Unger er herlige Haha nå måtte jeg le høyt! Herlig ser for med snuppa med pekefingeren og kjefter!! Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå