Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Hei alle damer. Jeg skulle gjerne hørt om hvordan eller hva dere gjør for å "pleie", ta vare på dere selv. Er dere opptatt av utseende eller gjør dere bare noe ekstra når dere skal ut? Utseende så tenker jeg ikke bare ansiktet. Jeg gjør ganske mye for meg selv, det har jeg også fått høre av min mor som mener at jeg er alt for opptatt med meg selv Men sannheten er at jeg liker å føle meg vel, er ikke ute etter oppmerksomhet. Jeg er gift og har to barn. Vel dette gjør jeg: Jeg sminker meg nesten hverdag, selv om jeg bare skal på butikken Etter at ungene er lagt kan jeg noen ganger ta på ansiktsmaske. Jeg fikser neglene hos negldesigner ( ikke om vinteren), jeg retter håret, eller setter det opp i strikk. Jeg trener 2-3 ganger i uka. Synes du dette virker mye?? Hva tenkte du mens du leste mitt innlegg? Og hva gjør du for deg selv?
Gjest Miryks Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Litt maskara og eyeliner. Dusjer 3-4 ganger i uka, bruker da shampo, balsam av og til. Lano på kroppen. Håret henger løst eller er i hestehale. Neglene har jeg gitt opp for lenge siden. Har gitt opp kropp og alt det der også. Bruker musikk for det meste, jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Tja, litt mer enn meg, men ikke unormalt mye vil jeg si. Så lenge det ikke går ut over noen er det vel ikke noe i veien med å fikse seg? Jeg bruker lite penger/tid på hår, negler, ansiktsmaske, sminke osv, har en diskré stil. Men jeg bruker veldig mye penger på klær og tilbehør. Så det går vel kanskje opp i opp?
mrsrogaland. Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Syntes det er passe. Det tenkte jeg når jeg leste innlegget ditt. Jeg barberer meg nedentil, bena, og under armene ca hver tredje dag. Sletter håret ofte, av og til krølltang. Men kun om jeg skal på fest eller noe annet. Dusjer som regel kroppen hver dag. Håret dusjer jeg annenhverdag. Av og til hver tredje dag. Sminker meg hver dag. Neglene mine kunne tilhørt enhver mann. De ser ikke ut, og river jeg av. Får aldri lange, pene, og velstelte negler. Bruker fuktighetskrem en gang i blandt. Steller tåneglene mine en gang i blandt. Ikke ofte, men nok til at de holder seg velstelte. Har en baby på 7 mnd som tar tak i håret ofte, så er ikke alltid jeg går med håret løst. Også bruker jeg parfyme hver dag.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Er også gift og har to barn. Jeg trener også 2-3 ganger i uka. Går jo mer på å ivareta egen helse da, Ellers napper jeg bryn og farger dem. Går jevnlig til frisør, klipp og farging. Retter håret med rettetang til vanlig og bruker stort sett kun foundation og maskara. Innimellom også eyeliner. Synes ikke du bruker for mye tid på deg selv jeg. Det er viktig å ta vare på seg selv. Det å føle seg bra med seg selv, er utrolig viktig! Kanskje moren din er en annen type, som ikke ser nødvendigheten i det? Kos deg med dine oppløftende småting i hverdagen - det fortjenter du:-D
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 syns det høres greit ut det du gjør. alle gjør jo ulike ting for å føle seg vell. her er meg. jeg sminker meg hver dag med maskara. bruker gjerne lipgloss til. klær kler jeg meg etter hvordan jeg føler det. mest mulig behagli. men også skal det være fint,. jeg dusjer anhver dag. vokser legga og bikinilinja. lakker negler og steller de så de holder seg fine. bruker parfyme, ikke mye men en sprut. ellers er jeg veldig flink til å stelle håret mitt. har det i hestehale på jobben men løst når jeg ikke er på jobb. napper øyenbryn anhver dag noen ganger hver dag. farger håret hver 6 uke ca. bruker håndkrem hver dag. tå negler steller jeg ikke. klipper de bare. stygge er de.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 syns det høres greit ut det du gjør. alle gjør jo ulike ting for å føle seg vell. her er meg. jeg sminker meg hver dag med maskara. bruker gjerne lipgloss til. klær kler jeg meg etter hvordan jeg føler det. mest mulig behagli. men også skal det være fint,. jeg dusjer anhver dag. vokser legga og bikinilinja. lakker negler og steller de så de holder seg fine. bruker parfyme, ikke mye men en sprut. ellers er jeg veldig flink til å stelle håret mitt. har det i hestehale på jobben men løst når jeg ikke er på jobb. napper øyenbryn anhver dag noen ganger hver dag. farger håret hver 6 uke ca. bruker håndkrem hver dag. tå negler steller jeg ikke. klipper de bare. stygge er de. er også gift og har to barn. trener 2-3 ganger i uka. da er ejg ute å jogger. har en mor som mener jeg bruker for mye penger og tid på utseende. men min mor barberer ikke legga engang eller noe,. ho steller seg ikke. trener heller ikke. ho er for glad i mat og sofa,. men vi alle er ikke like. og det er bra syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 Det er godt at det er flere der ute som meg. Synes man skal bruke litt tid på oss selv i hverdagen. Man trenger ikke se ut som en super stjerne for å føle seg bra.takk for svar damer. Ta vare på dere selv;-)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 Syns ikke det var mye i det hele tatt , man mp ta vare på seg selv også. Jeg dusjer hver eneste dag , steller håret hver dag , negler lakker jeg filer og slikt hver uke , tå negler også . Bruker sminke så å si hver dag med untak av de dagene hvor jeg ikke skal ut . Bruker litt penger på sminke og klær hvertfall nå som jeg er gravid så liker jeg å se fin ut bodylotion hver dag og ansiktsmaske en gang i uken . Peeling av kroppen og ansikt også en gang i uken . Barberer leggene ca.1 gang i uken da jeg bruker epilator og de ikke vokser så fort , armhuler og bikinilinje også . Syns det er fint å ta vare på meg selv og det gjør mannen og
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Jeg bruker mascara nesten hver dag, håret må være presentabelt bare jeg skal på butikken og mascaraen må være på. Bruker ikke noe særlig sminke sånn ellers, helst kun når jeg skal noe, enten det er bytur eller en tur ut for å spise sammen med venner. Dusjer 3- 4 ganger i uken. Bruker alltid shampo og balsam. Glatter ut håret 3-4 ganger i uken. Håret henger for det meste løst, av og til bruker jeg klemmer eller strikk for å holde det på plass. Bruker ansiktsmaske maks 2 ganger per mnd Har en leddsykdom, så jeg bruker dette som en liten unnskyldning for å ta solarium 1 gang i uken på vinterstid:) Den egentlige grunnen til at jeg soler meg i solarium, er at jeg føler meg litt mer pigg etter 20 min under "solen" Ellers så går jeg en tur på fjellet 3 ganger i uken,både for å få trim og for å "lufte" hodet
Oktoberbarnetmitt Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Jeg sminker meg (mascara) stort sett hver dag, dusjer hver dag, "fikser" håret og shaver meg når det trengs. Utenom dette går jeg til frisør (har kort hår) og fotpleier for å bli dullet med. Tre dager i uken trener jeg. Sånn ellers kjøper jeg meg gjerne røykelaks for å kose meg litt ekstra, og kjøper mye frukt og bær. Slik koser jeg meg godt. Jeg synes det høres ut som om du gjør det "riktig" jeg. Viktig å ta vare på seg selv. Du fortjener det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå