Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Her inne er det harry med gardiner, eikeparkett, lysfat, black design, furumøbler, høyglansmøbler, vitrineskap, bilder av barna, flosseteppe, tapet, duker, løpere, recleinere, skinnsofa........Jeg har sikkert glemt en haug, men poenget mitt er hva i all verden innreder de som er skikkelig kule med da?
Regnbuemamma Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 (endret) Sikkert luftsofa og fantasibilder.. Endret 14. august 2012 av Regnbuemamma
Gjest Miryks Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Ingenting. Det er nok at jeg er i rommet, så er det episk.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Se på utsiden av interiørbladene når du er i butikken, der ser du antagelig det som IKKE er harry. Hvertfall ett par år til, så er det vel blodharry det også. Selv synes jeg det er gøy og handle litt ting til hjemmet, har en liten leilighet som jeg er svært fornøyd med. Noe nytt, noe gammelt og en ganske avslappet stil. Det jeg synes er harry er og ha en leilighet alla disse man ser i nettopp interiørbladene. Det blir rett og slett for mye. For gjennomført. "Livet nytes best med senkede skuldre"
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Jeg tror at en del her inne bruker ordet harry istede for umoderne, og som ikke helt skjønner forskjellen. At noe er umoderne er en ting, men det er ikke dermedsagt at det er harry fordet. Jeg veit jeg har mye som er umoderne, og jeg bryr meg ikke, for jeg er bevisst litt "kjærringa mot strømmen" og skal gjøre motsatt av alle andre. Jeg syns som regel det som er moderne er stygt, men jeg sier ikke at det er harry av den grunn.... Og hvorfor skal man i utgangspunktet uansett gidde å bry seg med at noen "selvutnevnet forståsegpåere" mener noe du har er harry? Er ikke Harry i første rekke et navn? Hvorfor skal det brukes som en negativ betegnelse? Fra nå av syns jeg at alt hypermoderne er skikkelig Bjarne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå