Gå til innhold

Juliea

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle du likt å vist ;)

Skrevet

Hun er ansatt i et pyramidespill hvor hun selger billige kosmetikkprodukter dyrt.

Skrevet

Tenker du på den unike businessmuligheten som hadde åpnet seg for henne? Fnis....

Skrevet

Akkurat nå?

Hun har sex på trappa til naboen med rørleggeren...

Jeg så det tilfeldigvis når jeg skulle hente posten min, også midt på lyse dagen?

Skrevet

kjeder du deg noe kukløst, HI?

Skrevet
Hun promper. Dagen lang.

JEG er SJOKKERT!!! :o er DET virkelig SANT?? :o Du milde, får håpe hun slutter med de greiene til i kveld før klokken 23:00 for da skal det være stille tid i nabolaget!!!

Ring politi vist det ikke gir seg til da!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg Sitter i sofaen med Mille løpende rundt..

Begynner på skolen 27 august da blir det sosiologi, sosialkunnskap og sosialantropologi. Så Jobber jeg i Nuskin ikke som selger, men som team bygger.

Så er jeg kontakt person og administrasjonen i organisasjonen Varma Små Hjerter.

Forrige uke jobbet jeg også på Barnas Byggeskole men det er kun en uke i året:)

Så det er det foreløpig:)

Skrevet

What??!!! Promper hun, mens hun har sex med rørleggeren?

Trodde ikke rørleggere tente på bæsj selv om det er det de jobber med.

Skrevet
What??!!! Promper hun, mens hun har sex med rørleggeren? Trodde ikke rørleggere tente på bæsj selv om det er det de jobber med.

Det er vell derfor rørleggere velger akkurat det yrket fordi de tenner på bæsj og prompe lyder igjennom rørene? eller fulle folk som tisser nedi vaskene, når de enten ikke gidder å gå på do eller fordi noen har okkupert doene på badet som vanlig? Det var det jeg trodde var grunnen til deres yrkes valget? :S

Skrevet

Så klart rørleggere tenner på bæsj. Det er vel allmennkunnskap???

Skrevet
Så klart rørleggere tenner på bæsj. Det er vel allmennkunnskap???

Er det det? å unnskyld, jeg må ha sovnet på pulten når det var disse timene...Vell da fikk jeg tatt det igjen i dag da.

Skrevet

Oi, hvem skal du på date med? En ny en, eller?? Biljard er jo kjempegøy, også gir det en utmerket mulighet for litt nærkontakt hvis man er dårlig og trenger litt hjelp og veiledning :D

Det gikk jo veldig bra med meg og oss, han var nå innom igår også. Etter tirsdag tenkte jeg at jeg måtte trene han litt (sånn mellom laknene altså), men etter igår trekker jeg alt tilbake. Holy mother!!! - er alt jeg har å si ;) Dessuten kan han lage mat, og det kan ikke jeg.

Jeg måååå bli flinkere til å bruke kondom altså...

NERDER!

Skrevet
Jeg Sitter i sofaen med Mille løpende rundt.. Begynner på skolen 27 august da blir det sosiologi, sosialkunnskap og sosialantropologi. Så Jobber jeg i Nuskin ikke som selger, men som team bygger. Så er jeg kontakt person og administrasjonen i organisasjonen Varma Små Hjerter. Forrige uke jobbet jeg også på Barnas Byggeskole men det er kun en uke i året:) Så det er det foreløpig:)

jeg har et sånt strømapparat jeg har brukt 3 ganger, tror du det går an å få solgt?

Skrevet
Jeg Sitter i sofaen med Mille løpende rundt.. Begynner på skolen 27 august da blir det sosiologi, sosialkunnskap og sosialantropologi. Så Jobber jeg i Nuskin ikke som selger, men som team bygger. Så er jeg kontakt person og administrasjonen i organisasjonen Varma Små Hjerter. Forrige uke jobbet jeg også på Barnas Byggeskole men det er kun en uke i året:) Så det er det foreløpig:)
jeg har et sånt strømapparat jeg har brukt 3 ganger, tror du det går an å få solgt?

Strømapparat? Du er litt vag her hva er det du egentlig spør om?

Skrevet

strømapparatet til nu skin..

Skrevet
strømapparatet til nu skin..

Galvanic Spa? Det kan du sikkert, du får legge den ut på finn sikkert noen som kjøper. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...