Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg sitter å sipper! Fikk så akutt dårlig samvittighet overfor storebror...Er hjemme i permisjon med baby på 3 mnd og har akkurat meldt oss på babysvømming,men jeg var ikke forberedt på min reaksjon etterpå! Herre gud... Jeg gikk på babysvømming med eldste og da han var baby. Skjønner ikke hva som går av meg. Føler jeg "svikter" størsten...Kurset er på formiddagen når han er i barnehagen..Føler kanskje jeg må melde han på et kurs igjen,men det må bli på ettermiddagen og han har en pappa som jobber turnus...åååå,samvittighet!!! Aner ikke hvor jeg vil med dette innlegget heller...Bare lufte hodet litt!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Hvorfor er det dårlig gjort mot største at minste får det samme som han fikk i permisjonstiden. Største er sikkert glad i å bade siden du tenker slikt, men nå er det minste du er hjemme med. Minste må jo også få oppleve ting. Du og mannen trenger jo ikke melde største på kurs holder sikkert evig lenge om dere tar han med i svømmehallen jevnlig hvis mannens timeplan ift arbeid ikke muligjør en fast dag i uken.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Ville hatt langt mer dårlig samvittighet for å sende ungen vekk i barnahagen enn et badekurs for babyer
Guttaboys Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Jeg gikk på babysvømming med begge da jeg var hjemme i perm. Hadde over hode ikke dårlig samvittighet da jeg gikk med minsten. Hvorfor har du det? Det er jo likebehandling! Jeg ville følt mer på det hvis jeg bare gikk på babysvømming med én av dem.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Jeg vet jeg er skikkelig teit nå! Og jeg vet ikke hvor den dårlige samvittigheten kommer fra. Skikkelig teit reaksjon rett og slett, og jeg vet at minste fortjener å få være med på det samme som største osv... Er vel bare det at jeg savner å gjøre ting alene med storebror..Det vet jeg vil komme seg når babyen blir litt større og kan være med pappa Men jeg skal kose meg på babysvømming
Serepta Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Det er mer urettferdig ovenfor minsten omhan ikke får gå på babysvømming slik eldste gjorde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå