Gå til innhold

har norge mer å frykte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Det er klart Norge har mer å frykte. Alle land har da noe å frykte. Men man kan ikke gå rundt å tro det skjer nye grusomheter hele tiden da blir man gal, men man skal heller ikke gjøre som Norge gjorde og tenkte "det skjer ikke oss"

Føre var er alltid lurt, men hysterisk er gjerne veldig dumt

Skrevet

Hvis det er noe vi virkelig burde frykte er det Islam og tildels naive nordmenn..

Skrevet (endret)

Ja,vi bør jo det siden en viss gal person gjorde det i fjor,bør vi ta det på Alvor,men håper det ikke skjer noe,er forsatt ikke over det i fjor

Endret av Swan1985
Gjest marie-s
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg Knights Templar høres ut som et puddel-rockeband fra 80-tallet.

Skrevet

Enig med Juliea. Selvsagt kan noe lignende skje igjen, både fra gærne enkeltpersoner som ABB, og fra terrorister fra andre religioner og nasjoner.

Men samtidig er ikke dette noe man skal behøve å gå rundt å være hysterisk for. Da vinner de.

Dessuten er sannsynligheten for å bli banket opp på byen, at huset brenner, at man får hjerteinfarkt eller omkommer i en bilulykke når som helst langt større (det skjer nemlig folk hver dag) enn et terroranslag. Så er det noe man først skal bekymre seg for, bør det være det..

Føre var uten hysteri høres ganske greit ut i mine ører.

Skrevet

Det finnes gale mennesker i alle land og i alle religioner, ABB fikk vel helt klart bevist at en ekstrem kristen ikke er noe bedre enn en ekstrem muslim...

Vi kan aldri være trygge for gale mennesker, men vi kan ikke bruke masse energi på å ha angst for dem heller.

Gjest marie-s
Skrevet

Det finnes nok altfor mye vi ikke kan gardere oss mot, om noe skulle skje igjen får vi heller håpe at politiet står bedre rustet. De var jo ganske kjapt ute med å sperre av og evakuere deler av Oslo når den amrekanske ambassaden gjorde en tabbe.

Men jeg synes ikke vi skal leve i frykt av den grunn, som Lilleva skriver er det mange andre ting som kan skje. Det blir nesten som å skulle være redd for å bli drept av hai når man bader langs kysten av Norge selv om det er større sjanse for å dø av drukning.

Skrevet

Ja Islam.De står bak 98%av alle terrorhandlinger over hele verden og har truet oss gang på gang.

Gjest marie-s
Skrevet
Ja Islam.De står bak 98%av alle terrorhandlinger over hele verden og har truet oss gang på gang.

Har du en dokumenter som understreker den påstanden din eller er den tatt fra ditt eget trangsyne hode?

Jeg ville nå ikke sagt at det var islam, men ekstremister uansett hva de måtte tro på. For 20 år siden var det IRA som spredde frykt med terror, og før der jødene faktisk. Vi krsitne kan nå heller ikke påberope oss en historie uten blod, kristendommen er vel den religionen som har tatt mest liv opp gjennom tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...