Gå til innhold

Kan jeg være sammen med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en herlig mann.. vi har datet i 5 mnd nå.. problemet mitt er at han er en typisk A-kjendis..

Jeg er av typen som er veldig sjalu og usikker. Lar det aldri gå utover den andre parten i den forstand at jeg nekter han noe eller lignende.. men jeg har konstant vondt inni meg..

Har prøvd å jobbe med dette, men det nytter ikke. Hadde derfor egentlig bestemt meg for å leve som singel, fordi jeg har det bedre uten en mann når jeg får disse vonde følelsenen... men så traff jeg denne mannen og jeg falt pladask..

æsj.. måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.... Gi mannen en sjanse.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det er dessverre umulig å vurdere dette uten å vite hvem han er.... ;)

Skrevet

hehe, det vil jeg ikke si.. :) Vi har klart å holde det hemmelig lenge.. pga meg så blir det sikkert ikke så seriøst heller, så da er det like greit.. hi

Skrevet

Gleder meg til å lese om dere i sladrepressen omsider :)

Skrevet

det er litt det også.. at jeg vil ikke havne i sladrepressen.. jeg er ikke av typen som liker mye oppmerksomhet. Barna mine skal få leve et normalt, rolig liv... nei... jeg vet ikke.. hi

Skrevet

Gi det en sjanse :) Bedre og gjøre noe du angrer på enn og angre på noe du ikke har gjort syns jeg.

Skrevet

Nei, du har tydeligvis bestemt deg for at dette ikke er noe for deg :) Hvorfor gidder du å spørre om råd da?

Skrevet

Hvilken A-kjendis gidder å date i 5 mnd med ei alenemor som er sjalu, usikker og sur? Som nevnt over, troll :) Godt forsøk da!

Skrevet

Med den beskrivelsen av deg selv så lurer jeg jammen på hvordan du idet hele tatt ble kjent med en kjendis!

Skrevet

Det finnes jo ikke A-kjendiser i Norge

Skrevet

vel, dette er ikke trolling.

Ikke er jeg sur, ikke kan man merke på meg at jeg er sjalu, men ja, alenemor er jeg :)

Hva dere tror er ikke så viktig for meg.. ville bare se om noen ville komme med noen råd, men her er det visst bare damer som ikke er så interessert i det.. jaja.. sånn er det..

Jeg møtte han gjennom jobben min, og han er ikke norsk. hi

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
det er litt det også.. at jeg vil ikke havne i sladrepressen.. jeg er ikke av typen som liker mye oppmerksomhet. Barna mine skal få leve et normalt, rolig liv... nei... jeg vet ikke.. hi

Hehe de fleste kjendisbarna i Norge blir ikke preget av at foreldrene er kjente. Så barna dine får nok leve et veldig rolig og normalt liv..

Jeg vet særdeles lite om barna til Pia Tjelta, Janne Formoe, Aksel Hennie, Nicolai Cleve Borch (vet ikke hvordand et skrives)

Så tviler på at akkurat dine barn blir vrengt ut i sladderpressen, så akkurat den kan du ta helt med ro...

Men du kan vel innrømme at du er en smule keen på litt oppmerksomhet siden du mener det er så "dødfødt" men samtidig skriver om det her? :P

Skrevet

Hadde jeg vært keen på oppmerksomhet, så hadde jeg skrevet med nick, ikke anonym.. Jeg har svært få venninner siden tiden min går for det meste til barn, jobb og hus.. Har ingen venninner jeg kan prate ordentlig med.. derfor pleier jeg å bruke DIB til å få diverse seriøse og useriøse råd.. men dette var vel kanskje dumt å spørre om da.. men det er et reelt spørsmål. men ok... vi kan legge hele tråden død, om dere bare henger dere opp i det. hi

Skrevet
Hadde jeg vært keen på oppmerksomhet, så hadde jeg skrevet med nick, ikke anonym.. Jeg har svært få venninner siden tiden min går for det meste til barn, jobb og hus.. Har ingen venninner jeg kan prate ordentlig med.. derfor pleier jeg å bruke DIB til å få diverse seriøse og useriøse råd.. men dette var vel kanskje dumt å spørre om da.. men det er et reelt spørsmål. men ok... vi kan legge hele tråden død, om dere bare henger dere opp i det. hi

Hvis du ikke har tid til venninner, hvordan kan du ha tid til kjæreste? Særlig hvis han er kjendis, reiser mye og så videre?

Skrevet
Hvis du ikke har tid til venninner, hvordan kan du ha tid til kjæreste? Særlig hvis han er kjendis, reiser mye og så videre?

Da er det vel enda lettere å få tid til han da? Hvis han er reiser mye altså.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Nei altså, jeg syntes så klart du skal gi mannen en real sjangse. Men utifra HI virket du veldig så bestemt på at dette absolutt ikke vil gå, sikkert derfor du har fått careface svar...

Men jeg mener at er det kjærlighet skal man gi det et forsøk og er det kjærlighet går det. Om så mannen hadde bodd på nordpolen og du i et skur i Inda hadde det gått om det var kjærlighet. Så gi det en sjangse. Bare ikke involver barna så mye enda. Han kan være din venn enn så lenge.

Er det derimot spennende men ikke kjærlighet ville jeg latt det være fordi du har barn. Da hadde jeg forsynt meg grådig av han goder i et par ukers tid så latt han gå..

Så jeg sier go for it om dere begge vil!

Skrevet

ehm... det er vel enda lettere for meg å ha tid, siden jeg ikke har et så veldig sosialt liv? ;) Og som sagt så bor han ikke i norge, så det er ikke så altfor ofte vi har sett hverandre. barna er hos faren sin annenhver uke og da har jeg tatt meg noen turer til han. hi

Skrevet
ehm... det er vel enda lettere for meg å ha tid, siden jeg ikke har et så veldig sosialt liv? ;) Og som sagt så bor han ikke i norge, så det er ikke så altfor ofte vi har sett hverandre. barna er hos faren sin annenhver uke og da har jeg tatt meg noen turer til han. hi

Nå ble jeg nysgjerrig. Si hvilket land han bor i da? Eller verdensdel?

Skrevet

men dere som er her inne er jo i hovedsak damer. så da vet dere vel hvordan damer ofte snakker?

Man spør et spørsmål og er i utgangspunktet negativ, men håper på positive svar for å bli litt gira igjen.. men det er vel ikke så lett på et skriftlig forum.

Jeg kan garantere at 100% av dere har mast på ei venninne med samme problemstilling. dere er negative, men ønsker allikevel å prate om det. hi

Skrevet
Nå ble jeg nysgjerrig. Si hvilket land han bor i da? Eller verdensdel?

europa. hi

Skrevet

Barna hadde jeg ikke bekymret meg så mye over i Norge, siden de sannsynligvis ikke vil bli plaget så mye av norsk presse. Men du sier han er utenlandsk? Da kan det kanskje være verre (avhengig av hvilket land han kommer fra, selvfølgelig).

Ang sjalusien tenker jeg at det er litt avhengig av hvilken type kjendis han er. Er han en filmskuespiller som hele tiden er omgitt av vakre skuespillerinner for eksempel, kan det kankje bli vanskelig for deg.

Men sjalusi er vel uansett et problem du bør jobbe med. Enten du er sammen med Brad Pitt eller Snikker Andersen er det vonde og unødvendige følelser.

Noe annet er det praktiske. Min søster datet en internasjonal A-kjendis for noen år siden. Det funket ikke i lengden, da hun hadde barn og dermed var relativt stedsbunden, mens han turnerte over hele verden. Hun fulgte ham til diverse byer når barnafaren hadde barna, og besøkte ham i LA. Men det ble for vanskelig i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...