Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 hva er det egentlig? Så en drit kun en fra Racoon, men det står lite om den.. Noen med peiling?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Det hadde jeg når jeg var liten. Mange foretrekker det fremfor fleece eller ull som mellomlag. Men tror det er vanligere i Danmark enn i Norge.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 det er litt det også.. at jeg vil ikke havne i sladrepressen.. jeg er ikke av typen som liker mye oppmerksomhet. Barna mine skal få leve et normalt, rolig liv... nei... jeg vet ikke.. hi å, nei hva man bruker det til aner jeg ikke... men den var så kul http://www.smartkids...drakt_151436_78 Fleece skal jeg aldri bruke på mine barn, da jeg jobber med brannskadde og har sett utrolig mange ødelagte barn pga fleecen smelter inn i kroppen i løpet av et sekund! Ull bruker jeg på mine, men ikke innerst pga eksem..
lille sprelle Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Det er så vidt jeg kan se en god gammeldags bobledress. (het det ihvertfall da jeg var liten)
Serepta Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Disse er jo også 100% polyester, så i forhold til brann er man like langt. Fleece kommer i flere materialer, her sverger vi til ullfleece fra bla.a nøstebarn.
soleia Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 Får flashback til gamle dagar, då eg var liten, og tunge og våte boblebukser hang til tørk over vedovnen dagen lang på vinteren. Det er iallefall ikkje noko eg føler behov for til mine ungar, og eg kan ikkje seie at eg syntes den var fin heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå