Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Ser for meg at det kan bli litt slitsomt. mandag, tirsdag, torsdag og fredag vil ikke jeg og samboeren se hverandre i det hele tatt, fordi vi vil være opptatt med jobb og studier. Har fri hele onsdag og hele helgen begge to da. Vi har barn i skolealder..
mer enn bare mor Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Ja, det ser ut til at det blir slitsomt. Men hvis det er det dere har bestemt dere for, eller det dere er nødt til så gjelder det å legge bort tankene på hvor slitsomt det blir, og heller fokusere på hvordan dere skal gjennomføre det på best mulig måte, sette dere delmål, belønningssystem, osv. Men hva med barna da? Når den ene jobber skal den andre studere? Her har vi tatt og tar litt videreutdanning underveis, men vi har en "regel" om at vi gjør det en av gangen. Nettopp fordi det krever mye tid til lesing men også mye av den andre parten som må trø til litt ekstra på hjemmebane.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Ja, det ser ut til at det blir slitsomt. Men hvis det er det dere har bestemt dere for, eller det dere er nødt til så gjelder det å legge bort tankene på hvor slitsomt det blir, og heller fokusere på hvordan dere skal gjennomføre det på best mulig måte, sette dere delmål, belønningssystem, osv. Men hva med barna da? Når den ene jobber skal den andre studere? Her har vi tatt og tar litt videreutdanning underveis, men vi har en "regel" om at vi gjør det en av gangen. Nettopp fordi det krever mye tid til lesing men også mye av den andre parten som må trø til litt ekstra på hjemmebane. En av oss er jo hjemme på kveldstid. Men jeg vil f.eks. dra rett fra jobb til skolen, og samboeren drar da hjem for å hente på SFO, og omvendt.
mer enn bare mor Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Ja, og lesingen på egenhånd skal dere gjøre etter leggetid? Skal dere studere mye da, eller er det bare snakk om et enkelt fag?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Ja, og lesingen på egenhånd skal dere gjøre etter leggetid? Skal dere studere mye da, eller er det bare snakk om et enkelt fag? Må lese etter leggetid, onsdager og i helger. Eller på bussen på vei til og fra jobb/studier (det gjorde jeg sist jeg studerte ) Det er flere fag, tar bachelorgrad begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå