Gå til innhold

Idiotiske salongbord!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss en lekker ny sofa og er på jakt etter et flott bord. Det er visst ikke bare bare! De fleste rekker meg til midt på leggen og er i glass eller høyglans. Og det passer jo sååå godt med barn i hus og labrador med hale som feier ned det meste.

Er det bare jeg som synes de bordene som er moderne nå er idiotiske? Eller er det noen andre ting som er på moten nå, som du synes at er fullstendig latterlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, samme tenker jeg!

Vi har et glassbord nÅ, men det skal nok byttes bort snart.

MÅ jo ha et som er sÅpass høyt at man ikke føler seg som en forvokst kjempe.

Skrevet

Jeg har vurdert mange ganger å få en møbelsnekker til å lage stuebord til meg. Evt. får du lete litt blandt retroting på finn.no. Skal vel ikke all verdens med kunnskaper å slipe ned og beise/male/olje et bord, hvis du finner noe kult :)

Skrevet

Fant et kjempefint bord som når meg litt over knærne, på Jysk :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har ikke salongbord jeg, har en gammel Amerika koffert med IKEA sengeben i stål.. Utrolig hva du kan få til med fantasi og en drill ;)

Skrevet
Har ikke salongbord jeg, har en gammel Amerika koffert med IKEA sengeben i stål.. Utrolig hva du kan få til med fantasi og en drill ;)

Husker venninna mi brukte to bruskasser og stuedøra som stuebord. Med dørhåndtaket på! Det var tøft! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...