Gå til innhold

Nå er det nok!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var hentet jeg barnet i bhg, barnet kom hjem med samme bleie som barnet dro i bhg med! Det samme skjedde torsdag og fredag som var også. Skjer det samme i dag kommer jeg virkelig til og ta barnet ut av bhg på dagen. Merket bleien med tusj både fredag, mandag og i dag. Så nå får vi se...... Nok er nok!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du pratet med dem om det i barnehagen da?

De må jo ha skikkelige rutiner på bleieskift i en barnehage, her skifter de på alle barna to ganger om dagen (i forbindelse med måltidene) og ellers ved bæsj. Har fire barn og aldri opplevd at de har kommet hjem med samme bleie de blir levert i, vi ser det lett siden vi bruker forskjellige bleier de to stedene.

Om du har sagt ifra og tatt det opp tre ganger allerede og de fremdeles ikke klarer skifte på ungene er det på tide med en formell og skriftlig klage til høyere instanser.

Skrevet

Dette skjedde i våres og rett før ferien også. Tok det opp med styrer da, de beklaget seg. Syns ikke jeg skal måtte ta det opp hver 3 mnd. Da bytter jeg heller bhg. Lei av de tantene som kun står med kaffekoppen og skravler! Dagens utblåsning! :)

Skrevet

hendte med jenta mi en gang og. eg brukte up and go bleier så merka forsjell siden de brukte vanlige bleier i barnehagen.

eg gav besjed og det var nok kun en glipp. sjedde aldri igjenn hvertfall.

synnest det er alt for dårlig at det har sjedd så mangen dager, og sjønner godt du er frustrert over det.

si i fra til de i barnehagen, du bettaler for at de skal ta seg av barnet så kan du forvente at de skal gjør det og. ikkje greit og gå med samme bleia hele dagen

Skrevet

Om de har så dårlige rutiner og du har prøvd lenge å få til en bedring forstår jeg frustrasjonen din, det er viktig å være fornøyd med barnehagen. Om de blåser i ubehaget det må være for et barn å gå med samme tunge tissebleie en hel arbeidsdag begynner jeg å tvile på om de har særlig omsorg for ungene i det hele tatt...?

Jeg ville gått videre med klagen uansett om dere slutter eller ikke.

Skrevet

Tror det har skjedd med vårt barn også..

Vi kjøper sånne flex(?)bleier etter bhg sitt ønske som vi har der og hjemme bruker vi up & go, og ett par ganger har datteren vår kommet hjem med up & go bleie.. alle barna har egen hylle med navn på hvor bleier ligger i , samt at selve bleiepakken er merket med navn, så jeg tror nok barnet da har hatt samme bleie hele dagen.

Har ikke skjedd mange ganger, så her har vi ikke sagt noe, men de får nok ett sp.mål om det skjer igjen ;)

Skjønner virkelig frustrasjonen din HI, det blir jo veldig mange timer å gå i samme bleie, men synes du skal prate med dem før du bestemmer deg for å ta ut barnet.

Skrevet

dette skjedde i bhg vår også. jeg tok det opp med de voksne på avd. de benektet dette. jeg ble sur og sa jeg kom til å merke bleiene. de gjorde fortsatt ikke noe mer med det. jeg ble til slutt så sur at jeg lagde en liten scene foran andre foreldre. og gikk rett til styrer.

etter det fikk vi enda samme bleie hjem på barnet.

jeg tok det videre til helsestajson. og kommunen. da endret de på seg.

da endret de på alt,. ny bleie 2 ganger om dagen.

Skrevet
dette skjedde i bhg vår også. jeg tok det opp med de voksne på avd. de benektet dette. jeg ble sur og sa jeg kom til å merke bleiene. de gjorde fortsatt ikke noe mer med det. jeg ble til slutt så sur at jeg lagde en liten scene foran andre foreldre. og gikk rett til styrer. etter det fikk vi enda samme bleie hjem på barnet. jeg tok det videre til helsestajson. og kommunen. da endret de på seg. da endret de på alt,. ny bleie 2 ganger om dagen.

det var lurt å ta det igjennom helsestasjonen og den veien! smart mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...