Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Dersom det skjer noe pinlig med dere... Prøver dere da å skjule det og håper ingen oppdager det og tier for alltid, eller ler dere godt og lager en morsom fortelling av det slik at andre også kan le av det som skjedde (på deres bekostning)?
Gjest Miryks Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Lærte på den harde måten. Det er lettere å le av seg selv og le med andre, enn å bli ledd av. Som oftest er det ikke noe problem for meg å le av meg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Hehe. Jeg ler GODT av meg selv! :-) Jeg er ganske klønete, og kan finne på å gjøre mye rart. F.eks. hvis jeg sitter på et vippesete på bussen, og reiser meg opp for å gjøre noe og det setet vipper opp igjen. Da kan jeg finne på å sette meg igjen, ikke tenke på at setet har sprettet opp og dermed deise i gulvet. Jeg kan snuble overalt og gå på glassdører. Jeg kan si mye dumt og virke skikkelig blond (selv om jeg er brunette). Og jeg ler like mye av meg selv hver gang, selv om de rundt meg blir flaue.... (spesielt mannen)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Det spørs litt hva det er som skjer og hvem jeg forteller det til. Hvis det faktisk er morsomt forteller jeg det nok videre til gode venner for å få dem til å le, men generelt er jeg nok dårlig til å le av meg selv. Etter mange år med mobbing har jeg en dypt rotfestet angst for å drite meg ut foran andre, og jeg er nok egentlig ganske selvhøytidelig. Det er dumt, for en av de egenskapene jeg liker aller best hos andre er evnen til å le av seg selv. Jeg prøver å bli flinkere selv, og har nok klart det til en viss grad, men det er veldig vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Huff, ja. Ofte. Haha! Jeg er en skikkelig kløne. Og så har jeg en tendens til å uttrykke meg litt klønete også, slik at det jeg sier får dobbel betydning. Jeg hører det ofte selv idet jeg sier det. Ellers så får jeg et skrått blikk fra mannen min. Hehe. Å le av seg selv da er mye bedre enn å enten bli sur fordi andre ler eller bli kjempeflau.
Gidder ikke! Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Jeg tar nok meg selv litt for høytidelig, men samtidig gjør jeg mye rart og ja, da ler jeg av meg selv! Merker at det ikke alltid er flere enn meg som ler da, hehe Måtte le da jeg leste anonym over meg, det med vippesetet i bussen kunne jeg også gjort! Eller snuble i mine egne bein osv
Cruella De Vil Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Jeg ler av meg selv! Men jeg må innrømme at hvis jeg er veldig sliten eller i dårlig humør, takler jeg pinligheter litt dårligere og kan bli mere sur enn lattermild... :\ Jeg hadde en tante som var helt fantastisk der; hun lo godt av seg selv uansett hva det gjaldt og hvor pinlig/dum situasjonen var. En veldig god egenskap, det der.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 Uff nei. Jeg blir flau og forsøker som regel å la det forbigå i stillhet. Men i ettertid, når jeg har kommet over det, da kan jeg kanskje lage en morsom historie av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå