Gjest stårma Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Er det ok å bruke siklesmekke i barnehagen eller er det farlig? Tenker sånn kvelningsfare, sånn det er med skjerf osv. småen på 1 år starter straks i bhg, han holder på med tenner og sikler seg klissvåt på brystet om jeg ikke tar på han siklesmekke. bruker de fra nameit som har knapp bak.
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Det går nok bra, men jeg ville brukt sånne som har trykknapp siden de gir fortere etter:)
Gjest stårma Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Nameit sine har trykknapp, er de vi bruker. men den knappen sitter ganske godt... har prøvd å dra litt i de...
Gjest stårma Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Alt man skal lure på og bekymre seg over;)
Fire småtroll Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Nå har ikke mine barn siklet så mye, men i perioder med tenner kan det renne ganske godt likevel. Jeg har brukt siklesmekker med både trykknapp og borrelås i barnehagen, og det gjør de fleste andre barna også.
Babyønske �� Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Det brukes i vår barnehage, de har en stabel liggende som de bruker på de av barna som trenger det. Kan ikke se at det skal være noe farligere enn hettejakker(og det brukes i stor skala i vår barnehage ser jeg, særlig på de minste).
?en til? Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 det går helt fint med siklesmikker, for om barnet henger fast vil vel vekten av barnet være så tung at knappen gir etter?
Gjest stårma Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 veldig usikker på om vekten av barnet gjør at smekken åpnes, den knappen sitter ganske så godt... men mulig den åpnes? er der usikkerheten min ligger
Nikamo Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Har jeg aldri tenkt på som et problem engang jeg... Men minstemor bruker siklesmekker i bhg ja!
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 ..kan forøvrig anbefale smekker i ull/ullfrotte olg til høsten/vinteren. Da blir ikke de ikke kalde om det ikke blir oppdaget raskt nok at smekken er "mettet" av sikkel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå