Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du tenkt om du så en baby som var lysvåken på bussen som gikk så sent som 22.30,når barnet er 9 mnder?

Hadde du tenkt noe negativt?

Saken er den at jeg av og til er på besøk hos søsteren min og da blir det gjerne litt sent.

Men legger han selvsagt i normal tid likevel å klar han sove i eget rom frem til vi skal hjem.

Men når vi ska gå blir jo han lysvåken og pratsom på bussen :P

Så lurer egentlig bare hva andre tenker om de hadde sett det..

Når vi kommer hjem legger jeg han selvsagt rett i seng og han sovner ganske umiddelbart igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...jeg hadde ikke tenkt noe som helst. Folk styrer barns leggetider selv. Vil tro han får nok søvn uansett :)

Skrevet

I den grad jeg hadde tenkt noe, så hadde jeg vel tenkt noe sånt som at "oj, der var det en baby som var våken gitt, ja det er jo ofte sånn at noen babyer legger seg sent".

Skrevet

Hadde nok ikke tenkt noe annet enn at det var en søt og skravlete baby. ;)

Skrevet

Jeg hadde tenkt at den babyen burde vært hjemme i senga si.

Men så er jeg da en liten dobbeltmoralist som lar alt fare og har full fres til sene kvelden så snart vi er på tur og ferie.

;)

Skrevet

Til vanlig har han fast leggetid klokken 7 så er stort sett hjemme til da.

Men er jo kjekt å kunne gå på besøk av og til etter 7 og :P

Vil tro han får nok søvn ja for glemte å nevnet at det er bare 10 minutter med buss.

Så er kanskje en halvtime søvn som går vekk da,men han sover ofte til ni om morgenen uansett om han sovet fra 7 om kvelden.

Skrevet

Visst han hadde sovet å du kom inn på bussen så sent så hadde jeg nok bare tenkt at du er veldig heldig som har en baby som godtar å sove andre plasser,for det gjør absolutt ikke min hehe.

Hadde du ungen vært våken som du sier så hadde jeg nok tenkt at du velger å finne på ting istedenfor å være hjemme å få sønnen din til å sove når klokken er så mye.

Hadde nok tenkt at du virket litt egoistisk som ikke prioriterer å være hjemme å få barnet til å sove.

Skrevet

Helt til barnet vårt var 12-13 mnd nøyt jeg "baby"livet og kunne være borte på besøk til langt utpå kvelden.

Hvorfor sitte hjemme fra kl 19 fordi noen mener at barnet skal sove i egen seng. Nei, jeg og mitt barn koset oss så lenge vi kunne, og barnet fikk nok søvn, mat, kos, stell og kjærlighet.

Ble litt mer bevisst på det da barnet startet i barnehage. Men i ferierer og helger kan barnet være med bort litt langt over leggetid, så lenge barnet er fornøyd og har det bra er det vel samme hvor man er og hva man gjør- barnet mitt er 2 år nå og vi har hatt en sommerferie med sene kvelder sammen. (21-22). Barnet har fått nok søvn, mat, og alt det hun har trengt. Fantastisk å kunne ha det sånn. Nå flyr vi ikke rundt hver eneste kveld altså, men de gangene vi har vært ute (spist middag, gått tur i ferieby, besøk venner familie osv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...