Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Er det noe som er kjekt å ha? Eller er det bortkastede penger? Hvordan funker det når man skal bake brødet? Kjøper man ferdige brød-blandinger eller blander man mel, vann, gjær osv selv? Billigere eller like dyrt som å kjøpe brød i butikken? Håper noen vil ta seg tid til å svare meg
Fru Tuttemor Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Bortkasta peng,har en som ble brukt en liten stund med slike ferdiblandinger fra butiken.men så slutta butikken med disse enbrødsposene å da ble det til at jeg ikke brukte den mer da jeg ikke gadd å utforske oppskrifter som passet til brødbakemaskina..kjøpte meg en kjøkkenmaskin som gjør jobben for meg, eneste jeg trengte å gjøre va å ta deigen i forma å sett in i ovnen:-)Like lett og to brød mer pr gang:-)
Mandalas Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Bortkasta penger her også. Brødene blir bare ikke gode :/ Og skulle de mot formodning bli ok, så er det bare første dagen. Men det er da billigere enn butikkbrød. Vi prøvde forresten å ha den på automatisk start på natta så vi våkna til nybakt brød, men det funka dårlig i vår leilighet for jeg våkna jo av bråket et par timer før klokka ringte.
Gidder ikke! Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Vi har og jeg ELSKER den!! Hatt den i et halvt år og det var litt prøving og feiling i begynnelsen, det er veldig viktig å følge det som står i bruksanvisningen ang mengde væske og mel. Ellers er det bare å prøve seg fram og ta det man har av mel i skapet Jeg hater å bake, men med maskina er det superenkelt og jeg synes våre brød blir gode ihvertfall! Baker brød minst annenhver dag med den, sparer nok en del penger i det lange løp, det koster Jo litt å kjøpe den, men vi kjøpte brød til 30-35 Kr nesten hver dag og da er brødene vi lager MYE billigere og innimellom til og med bedre Og ikke minst sunnere!
Gullunger Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Jeg er stor fan av min bakemaskin! Brødet blir alltid vellykket og kjempegodt! Lager også pizzadeig og bolledeig med maskinen! Jeg bruker den nesten daglig, synes den er glimrende! Anbefales! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå