Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hvis jeg får negativ test 14 dager etter siste ubeskyttede samleie, kan jeg da være trygg på at jeg ikke er gravid, og ta en fest? (Jeg tror EL var dagen etterpå...)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Jeg testa ikke positivt før 1 uke over IKM, så jeg ville ikke drukket alkohol, men d må du se sjøl
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Jeg testet ikke positivt før jeg var nesten en uke på overtid med mensen så sikker kan du ikke være nei. Jeg ville ikke drukket alkohol, har vært helt avholds i prøveperioden jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Nei, du er ikke trygg fær du får blødningen igjen (men du kan faktisk være gravid da også) Noen tester ikke positivt før de er 5-6 uker på vei. Men sansynligheten er liten for at du er gravid om du tester negativt da. Så jeg hadde tatt meg en fest. Egget har knapt festet seg, så du er rimelig trygg for at du ikke gjør noen skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå