Gå til innhold

Mage..?


villevilla

Anbefalte innlegg

Er det noen som merker at magen vokser allerede? Jeg ble veldig oppblåst i starten, og nå tuter magen ut. Har vært gravid før og det sies at magen vokser fortere etter tidligere svangerskap. Jeg nærmer meg 11 uker nå, og legen sier dette er normalt.. Opplevde ikke dette i mine tidligere svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! 10 uker og graviditet nr 2. Det er spesielt utover dagen at jeg sliter med å holde magen skjult- veldig oppblåst og noe helt annet enn med nr 1. Gleder meg til 12 uker- da er det vekk med vide bluser og velkommen trangere topper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme, er 10+4 og førstegangs.. Vises ikke på morgenen, men den stikker ut på kvelden.. Tror kanskje det er luft, men når forsvinner oppblåstheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når eller om det forsvinner.. men jeg gleder meg også til uke 12 og vekk med vide klær å på med noe som kan vise fram stoltheten jeg bærer på! Det er bare to små men laaaaange uker igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Stemmer egentlig hos meg også, men er ikke sikker på om det er fordi jeg la på meg i en stressende periode rett før graviditeten eller fordi jeg har vært gravid før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg veldig mye. E 9 uker på vei. Ser veldig tykk ut, så gleder meg til jeg kan ta på andre klær jeg også å har ei "unnskyldning". Har ikke tatt sjansen på å gå på vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her.. Er 10+5 og har hatt stor oppblåst mage siden uke 6 tror jeg. Trodde den skulle gå tilbake til normalen igjen, men den gang ei :)

Har jo et svangerskap fra før av, så mulig det er det som gjør det! Gleder meg til å komme litt lenger slik at man virkelig ser at man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...