Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 det er de vel begge to...det teiteste jeg har sett på lenge.... snakk om blåst....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 det er de vel begge to...det teiteste jeg har sett på lenge.... snakk om blåst.... Hvis man oppfører seg så blåst når man er stresset, så burde man ikke vært med i et tv program. Synest han tar seg dårlig ut, virker helt psyko
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Haha, han ligner på Asbjørn Brekke (Espen Eckbo's karakter). Mangler bare en Amigo-kartong i hånda! Ganske nerdy ja.
Hybelkanina Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Hun er jo veldig søt, la oss håpe han bare gjør en dårlig figur på tv og at han egentlig er en fin fyr...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 Virket som han hadde litt av et sinneproblem, siden han ble bedt om å ta det med ro...?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå