Ladybugg Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Min lille gutt på 19 mnd er startet i barnehage, hvor barna må ha med mat til lunsj selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan lage? Slik at det ikke bare blir brødskiver. tips og råd tas i mot med stor takk
ung.mor.89 Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Min lille gutt på 19 mnd er startet i barnehage, hvor barna må ha med mat til lunsj selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan lage? Slik at det ikke bare blir brødskiver. tips og råd tas i mot med stor takk lefse, brød skiver, frukt i biter, kjeks, pannekaker, vaffler,
L-8 Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Min lille gutt på 19 mnd er startet i barnehage, hvor barna må ha med mat til lunsj selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan lage? Slik at det ikke bare blir brødskiver. tips og råd tas i mot med stor takk Vi sender gjerne med frukt, grønnsaker, oliven etc i små biter i egne bokser, også ostebiter, kylling, kjøttboller, fiskekaker i en annen så kan han sitte og plukke. Sender gjerne med et knekkebrød i tillegg og for eksempel en egen boks med gresk yoghurt og bær. Spiser opp alt hver dag!
Embla77 Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Kjøpte akkurat en bok som heter "I boks". Herlige bilder og utrolig inspirerende. Gutten min på tre kan nesten ikke vente til å åpne matboksen nå. Digger at det er vanlig, sunn mat mat. Ingenting for fancy. Kan også sjekke ut denne bloggen: http://susannekaluza.com/
Ladybugg Skrevet 14. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2012 Tusen takk for kjempe gode tips!!
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Omelett, eggerøre, grove pannekaker/vafler, matmuffins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå