Gå til innhold

Mat i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 19 mnd er startet i barnehage, hvor barna må ha med mat til lunsj selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan lage? Slik at det ikke bare blir brødskiver.

tips og råd tas i mot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min lille gutt på 19 mnd er startet i barnehage, hvor barna må ha med mat til lunsj selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan lage? Slik at det ikke bare blir brødskiver. tips og råd tas i mot med stor takk :)

lefse, brød skiver, frukt i biter, kjeks, pannekaker, vaffler,

Skrevet

Min lille gutt på 19 mnd er startet i barnehage, hvor barna må ha med mat til lunsj selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan lage? Slik at det ikke bare blir brødskiver.

tips og råd tas i mot med stor takk :)

Vi sender gjerne med frukt, grønnsaker, oliven etc i små biter i egne bokser, også ostebiter, kylling, kjøttboller, fiskekaker i en annen så kan han sitte og plukke. Sender gjerne med et knekkebrød i tillegg og for eksempel en egen boks med gresk yoghurt og bær. Spiser opp alt hver dag! :)

Skrevet

Sender med rester fra middagen vi

Skrevet

Kjøpte akkurat en bok som heter "I boks". Herlige bilder og utrolig inspirerende. Gutten min på tre kan nesten ikke vente til å åpne matboksen nå. Digger at det er vanlig, sunn mat mat. Ingenting for fancy. Kan også sjekke ut denne bloggen:

http://susannekaluza.com/

Skrevet

Tusen takk for kjempe gode tips!!

Skrevet

Omelett, eggerøre, grove pannekaker/vafler, matmuffins.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...