Gå til innhold

Hvordan skal jeg holde ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg holde ut? Dette er meg som sliter og maser ang å komme inn på høgskole... Jeg har fremdeles en øøøøørliten sjanse, ligger på 23 plass på venteliste, men jeg holder ikke ut dette.. Dette å ikke vite noe.. For de som har hørt på maser mitt tidligere, så vet dere at jeg har fått skoleplass i januar på sykepleierhøgskolen, dette var da en kompensasjon jeg fikk, siden det var feil fra lærere og eksamenskontor som gjorde at jeg ikke slapp inn i høst..

Men om jeg ikke får utvidet os, så kan jeg ikke gå skole for da har jeg rett og slett ikke råd.. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, dagene mine består nå av å sjekke om jeg rykker lenger ned på ventelista, noe det ikke gjør... Det kan gå en uke uten at noen trekker seg, men plutselig kan 3 stykker ha trekt seg over natta...

De siste 3 åra har jeg tatt helsefag og påbygg som privatist, med gode karakterer og jobba r*** av meg, men eksamenskontoret leverte inn feil vitnemål ( har 2 år kokk, med veldig dårlige karakterer ) istedenfor helse, og dermed slapp jeg ikke inn... Det er også dette som gjør at jeg er o tvil på om jeg får godkjent utvidet os, da jeg faktisk har fullført 2 år på yrkesfag.. men kan virkelig nav nekte meg å få utvidet os når jeg tilogmed har opptaksbevis fra skolen? Skulle begynt i høst, hadde da fått innvilga utvida os fra november av (er da jenta mi blir 3), men nå begynner jeg ikke før i januar, og os ryker jo i november... Har søkt om os i påvente av studieplass, men vet ikke om dette blir innvilga.. Herregud, alt er bare ROT!! INGEN poeng med innlegget, måtte bare syte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...