Gå til innhold

Å nei - Harrytråden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må rive en vegg i stuen, og sette den opp på nytt. Siden den da ikke blir like som reten uansett, hadde jeg tenkt å tapetsere den med en kul tapet.

Men nå er jo dette Harry også...

Jeg enger visst litt etter i trendene, skjønner jeg. Trodde dette var in og moderne enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, hvem bryr seg? Vi har mange tapetserte vegger, jeg elsker tapet og bryr meg ikke om hva som er "in" eller ikke. Vi har et typisk retrohjem, og det finnes plenty av interiørblogger om slike hjem som er kjempepopulære. Gjør det dere synes blir fint, og hva dere kommer til å trives med. Det er jo dere som skal bo der. :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

For å være helt ærlig så tror jeg ikke de som hyler først opp om hva som er harry har så god peiling som de selv ønsker å tro. Det er stor forskjell på harry og det man selv ikke liker. Noen har veldig lett for å klassifisere ting som ikke er helt i deres stil som harry. Dette mener jeg er å misforstå begrepet.

Jeg tror man må satse på hva vi selv liker og ikke tenke så mye på hva andre syns. Ingen (eller veldig få) kan skifte stil etterhvert som moten endres. Når man pusser opp skal det tross alt vare endel år :)

Skrevet

Vi har tapet i alle rom. Hva skulke du ellers ha da? Gipsvegger? Sånn plater? Du gjør det du selv har lyst til og synes er pent, så får folk mene jva de vil. Dt er du som skal bo der :-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Det er forskjell på harry og ut. Noe blir ikke nødvendigvis harry om det blir ut. Og det meste blir ut etter en stund. Men de fleste oppegående mennesker er ikke så slaver for trendene at de bygger om og pusser opp hver gang en ny trend er over...

Så drit i det og kjør på med hva du vil! Mye i min leilighet er fra krigens dager himla ut, men det funker her hos meg og jeg elsker min personlige leilighet som er unik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...